PDA

View Full Version : Flextone III plus



m@rijn
27 februari 2007, 22:43
Hallo, ik kan een Epiphone LP Std. en een Flextone III Plus (Line6) kopen voor 750€. Denken jullie dat dit een goeie prijs is?

en nog iets: is die versterker wel iets waard? ik hoor vaak tegenstrijdige reacties... Is de Line6 iets of kies ik beter bv een Marshall Valvestate...

dank in ieder geval,

Marijn

ljt
28 februari 2007, 10:52
Pfft een Flextone is wel ff wat anders dan een Valvestate aangezien er uit een Flextone veel meer geluiden zijn te halen. De cleane sound van een Valvestate is imo beter dan zelfs een nieuwe Flextone maar dat is uiteraard nogal persoonlijk.

De prijs van 750 euro lijkt me r e d e l i j k. Ik denk dat als je zelf gaat zoeken en dezelfde dingen apart koopt dat je misschien ong. 50 euro goedkoper uit kunt zijn. (gebaseerd op twee snelle blikken op marktplaats).

ateng
28 februari 2007, 11:46
Het is inderdaad persoonlijk want ik vind de clean van de Valvestate dus niks. Heb gisteren nog een Flextone III moeten afstellen voor een kameraad van me en moet zeggen dat ik best onder de indruk was van de Flextone.
Effecten zijn goed bruikbaar en makkelijk in/af te stellen zo ook de amp/cabinet modelers.

Ik weet niet of er een floorboard bij zit maar zo niet zou ik wat gaan afdingen met de prijs.

m@rijn
28 februari 2007, 12:43
ik bedoel dus 750 voor gitaar + versterker.

is dat te veel? Ik heb er al 150 afgekregen, is het nog te veel?

ljt
1 maart 2007, 13:13
600 euro lijkt me een redelijk goede geal als de boel in n goede staat verkeert natuurlijk...

m@rijn
1 maart 2007, 20:01
der is ook nog een hardtop kist bij twv 100€.