PDA

View Full Version : jammen blues rock, ijzendijke zeeuwsvlaanderen



Strat1992
27 februari 2007, 21:36
hallo

wie lijkt het wat om afentoe een beetje jammen..

speel je bas drums of gitaar of wat dan ook.. kan je zingen? vind je het leuk om te zingen of gitaar te leren en een amateurband te beginnen?? ik wel!

ik heb plek voor 27 bands dus dat is het probleem niet. en kwa volume kan/mag het zo hard mogelijk hier in de polder.. nu nog mensen!

ik ben 22 jaar en speel zelf 1.5 jaar gitaar.. van blues tot rock en weer terug.
ik heb wel even met collega's in een bandje gespeeld in roosendaal maar omdat ik verhuist ben wil ik hier iets leuks beginnen..

laat van je horen!

groetjes marcel

Tarkus
9 september 2011, 22:25
Hey hallo,

Ik was wat aan het googlen om te zien of er mensen in zeeuwsvlaanderen zijn die zich bezig houden met muziek.
Nou liep ik dus tegen je berichtje hier op deze site en ja hij is al behoorlijk oud zoals ik kan zien, maar ik dacht ik probeer het gewoon, we zien wel wat er uit komt :D
Niet geschoten is altijd mis.
Ik kom zelf uit Hulst en ben een alleenstaande moeder van 36 die sinds 2 jaar bezig is haarzelf te leren zingen met behulp van een professionele zangcursus en zou wel in contact willen komen met mensen uit Zeeuwsvlaanderen die zich hiermee ook bezig houden (met muziek maken in welke vorm dan ook)
Ik ben niet op zoek naar een band ofzo, ik doe het gewoon voor mijn plezier thuis en zoek mensen waarmee ik over dit kan praten en dingen van kan leren :)
Nou ja mocht je deze reactie zien dan moet je maar laten horen of je dit ook leuk lijkt of niet