PDA

View Full Version : Drummer Kane kapt ermee



Philippe
27 februari 2007, 20:29
DRUMMER KANE STAPT OP

DEN HAAG (ANP) - De drummer van Kane, Martijn Bosman, verlaat de band. ,,Hij vond het tijd om nieuwe paden te bewandelen'', aldus gitarist Dennis van Leeuwen op de website van Kane. Bosman was de vierde Kane-drummer en maakte sinds 2001 onderdeel uit van de Haagse groep.

,,Als de behoefte opkomt om nieuwe dingen te gaan doen, is het logisch een dergelijke beslissing te respecteren'', schrijft Van Leeuwen. ,,Ik wens Martijn dan ook niets dan goeds toe en ongelofelijk veel succes met zijn toekomstige projecten.''

Zanger Dinand Woesthoff schrijft: ,,Martijn gaat verder met zijn ding doen. Wij gaan verder ons ding doen. Het is goed. Het is wat het is.'' Wie de nieuwe drummer wordt, is nog niet bekend.

Bron: @Home

Nellyrocks
28 februari 2007, 14:08
Jaaaaaaa, joeoeoeoeoeoeoe, top

Martijn is een held. Een van de beste drummers die ik ken. Als Haarlemmer ben ik natuurlijk een grote Gotcha fan en daar was ie al te gek. Ik heb een paar keer met hem gespeeld en dat is nog toffer.

Ik ben blij dat hij uit die band is. Mooi.

spirit
28 februari 2007, 20:39
Ook bassist Manuel Hugas heeft Kane verlaten. Heb dit 20 jan. van een crewmember bevestigd gekregen. Op dit moment zitten ze dus zonder drummer & bassist

BamBuFan1
28 februari 2007, 22:31
DRUMMER KANE STAPT OP

DEN HAAG (ANP) - De drummer van Kane, Martijn Bosman, verlaat de band.

Het is nu officiëel: meer drummers hebben TDFKAK* verlaten dan Spinal Tap...
Dus eigenlijk is TDFNAK* dus best wel rock 'n roll!







*= The Duo Formerly Known As Kane

Mitch
28 februari 2007, 23:24
Pfff, die quote van Dinand... is -ie tegenwoordig full time aan het blowen of zo ?!?! Anyway, bizar hoor. Hij was juist 'De Uitverkorene', mocht het derde bandlid zijn en nu zijn ze weer gereduceerd tot duo-met-een-paar-huurlingen.

apekop
31 maart 2007, 10:31
Inderdaad goed nieuw!

Martijn Bosman was te gek bij Dyzack en Bloem etc. bij Kane kwam hij totaal niet tot zijn recht, nu kan hij tenminste weer lekker experimenteren en iets creatiefs doen, en niet alleen maar commerciele U2 rip-offs spelen.

Richwoodje
31 maart 2007, 10:39
zou wel tof zijn als die Dennis van Leeuwen ook zijn ding ging doen, ik schat hem een stuk hoger in dan Dinand.

Bruce
31 maart 2007, 15:16
zou wel tof zijn als die Dennis van Leeuwen ook zijn ding ging doen, ik schat hem een stuk hoger in dan Dinand.
Mee eens! maar zie ik nog niet gebeuren

Ash ketchum
27 april 2007, 14:42
Martijn was nog te zien in een clip van Dennis (denise van donselaar) met Today. Kennelijk gaat Martijn meer de popkant op.

Raffel
27 april 2007, 17:12
Het is nu officiëel: meer drummers hebben TDFKAK* verlaten dan Spinal Tap...
Dus eigenlijk is TDFNAK* dus best wel rock 'n roll!

*= The Duo Formerly Known As Kane

Bij Spinal Tap gingen ze wel dood aan tuinierongelukken :D

Nellyrocks
27 april 2007, 17:58
Martijn was nog te zien in een clip van Dennis (denise van donselaar) met Today. Kennelijk gaat Martijn meer de popkant op.

Heeft Denise een single uit. Ik ken haar uit de oefenruimte met haar ouwe bandje. Niet zo gek als je pa in de Bizz zit. Ze kan wel heel goed zingen trouwens en is best een hele fraaie tante.

Nellyrocks
27 april 2007, 18:00
Nou, ik heb even gegoogled. Ik vond haar vroeger leuker.

Hellsbellsnl
2 mei 2007, 23:24
De naam roept het ook over zichzelf af.
(all respect to the real afficionado's)

K.A.N.E.*


*= Kan Altijd Nog Eruitnaaien

vinni
9 mei 2007, 18:11
D&D spelen ook wel idereen uit die band.

Zal nooit met dit soort gasten willen werken.
Intresseert ze echt geen lor wie er op drums en bas meedoen....
En deze attitude nekt ze......totaal niet sympathiek

Vinni

Ash ketchum
10 mei 2007, 09:39
D&D spelen ook wel idereen uit die band.

Zal nooit met dit soort gasten willen werken.
Intresseert ze echt geen lor wie er op drums en bas meedoen....
En deze attitude nekt ze......totaal niet sympathiek

Vinni
D&D aka Double Trouble :hippie:

spirit
12 mei 2007, 23:08
D&D spelen ook wel idereen uit die band.

Zal nooit met dit soort gasten willen werken.
Intresseert ze echt geen lor wie er op drums en bas meedoen....
En deze attitude nekt ze......totaal niet sympathiek

Vinni

En ze hebben juist een drumcomputer gekocht die ze Vinni(e) hebben genoemd 8-)

Michael AE
13 mei 2007, 00:02
Dinand heeft ooit tegen Martijn gezegt dat hij niet zeker was of hij Martijn wel op de nieuwe plaat wilde laten drummen. Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik meteen de pijp aan Maarten geven.

Pun
13 mei 2007, 22:41
Dinand heeft ooit tegen Martijn gezegt dat hij niet zeker was of hij Martijn wel op de nieuwe plaat wilde laten drummen. Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik meteen de pijp aan Maarten geven.

Ja, inderdaad, je zit toch in de band of niet, jezus.

vinni
13 mei 2007, 23:01
Dinand heeft ooit tegen Martijn gezegt dat hij niet zeker was of hij Martijn wel op de nieuwe plaat wilde laten drummen. Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik meteen de pijp aan Maarten geven.

Inderdaad....ik was meteen pleite!

Vinni