PDA

View Full Version : Om terug te komen op een valse start...



peddel
27 februari 2007, 16:53
Heej,

Ik ben peddel, 20 jaar en kom uit Utrecht. Ik ben zelf weinig vaardig met de gitaar (of eigenlijk welk instrument dan ook), maar ben dol op de muziek en muziek in het algemeen! Via verschillende mensen hoorde ik van deze site en van de muziek van bands die je hier tegenkomt.

Alleen heb ik nadat ik me had aangemeld, me niet eerst hier voorgesteld (ik ging door naar de rest van het forum), excuus!! En bij deze alsnog...

Wat muziek betreft heb ik vooral veel met bombastische, theatrale nummers en performances. Wat overigens denk ik niet de intiemere nummers uitsluit.

Met de technische vraagstukken op deze site kan ik dus eigenlijk niet zoveel. Vind het leuk om over muziek te praten met mensen die er wel heel actief mee bezig zijn. Begrijp dat ik dan misschien beter op andere fora terecht moet, maar wilde hier sfeer proeven!

Tot op het forum!

Groets,

peddel

Mithrandir
27 februari 2007, 16:56
Hoi enzo!!!!

Even een wellicht aparte vraag. Ken je David van Putten?

Joey Handsome
27 februari 2007, 16:56
de Sfeer Is Hier Ronduit Kut!

Rutger
27 februari 2007, 16:59
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan

Wickerman
27 februari 2007, 17:01
Alles met een hoofdletter, behalve het eerste woord...

Joey, mensen als jij maken er een 'kutsfeer' van. Nu ben ik niet naar hier gekomen om ruzie te maken, en zeker niet op peddels 'persoonlijke topic'.
Ik weet ook niet wat er van te voren gebeurd is dus.. gewoon nog eens proberen ?

Joey Handsome
27 februari 2007, 17:04
Dat met die hoofdletters, dat gaat automatisch als je de tekengrootte op 7 zet en capslock aan hebt staan. Raar, ik weet ook niet hoe dat komt.

Wickerman
27 februari 2007, 17:07
Goh, gelukkig dat die hoofdletters nog maar het 'kleinste' probleem zijn he :p

Neenee, serieus, ik vind de sfeer hier eigenlijk alles behalve slecht, laat staan kut. Zo zou jij je zin ook eens mogen beginnen; 'ik vind dat...'
't Is een beetje ruzie tussen mening en feit he...

Mithrandir
27 februari 2007, 17:10
Ik grijp maar even in. Joey maakte slechts een geintje, daar hoeven we niet over te discussieren hier.

Joey Handsome
27 februari 2007, 17:12
Blijkbaar heb jij nog niet gesnoven dat je hier niet alles even serieus moet nemen apekop. :hippie:

EDIT: Wat Mithrandir zegt.

Azrael
27 februari 2007, 17:17
Blijkbaar heb jij nog niet gesnoven

Nee........en dat zouden meer mensen moeten doen :seriousf:




:hippie:

Wickerman
27 februari 2007, 17:18
'k Voel mij een beetje een verborgen cam slachtoffer :p

Okay, totaal geen probleem, maar ik heb ooit iemand horen zeggen; 'Je kan echt niet sarcastisch overkomen zonder emoticons'.

Sorry, Joey :p

Joey Handsome
27 februari 2007, 17:20
Nee........en dat zouden meer mensen moeten doen :seriousf:




:hippie:

Foei! :sneaky:



:D

Jeroen_TRC
27 februari 2007, 19:33
Anyway, WELKOM Peddel!
Het gitaarnet forum is een beetje, eh... vreemd, maar wel erg gezellig!
Mocht de opmerking 'Stef hoer sterf!' naar je hoofd gegooien, schrik dan niet, dat gebeurt iedereen wel eens! :satisfie:

Azrael
27 februari 2007, 19:34
Anyway, WELKOM Peddel!
Het gitaarnet forum is een beetje, eh... vreemd, maar wel erg gezellig!
Mocht de opmerking 'Stef hoer sterf!' naar je hoofd gegooien, schrik dan niet, dat gebeurt iedereen wel eens! :satisfie:

STERF HOER STERF!

Wickerman
27 februari 2007, 20:02
Volgens mij hebben ze daar ooit een syndroom naar genoemd ofzo :p

Bassbitch
27 februari 2007, 20:07
Heey! Mooi! Welkom :D

peddel
27 februari 2007, 20:25
Vond de sfeer, met name het welkom, inderdaad een beetje vreemd, nauwelijks lekker en ook enigszins dubieus. Maa dat is gewoon wennen aan de toonzetting I assuem, goed, well, nu dat dat dan is opgelost...

En ja, ik ken een zekere David van Putten en ik ken ook een band die kaasfonduet!! (?)

En bedankt voor het welkom!

Mithrandir
27 februari 2007, 20:52
Ik dacht het al :D

Het went echt . . . ik hou het hier al 5 jaar vol.

FNaRK
27 februari 2007, 21:22
STERF HOER STERF!


hey uitgedroogde pisvlek ....

da's mijn tekst :angry:

ExRxIxC
27 februari 2007, 21:34
toch vind ik het raar dat als nieuwlingen met zulke niet serieuse uitscheldingen komen dat ze dan "maar even rustig aan moeten doen" of "wat aardiger moeten doen". (of zie ik het nou verkeerd :chicken: )

WELKOM peddel :D

peddel
27 februari 2007, 23:04
Merci merci!

ik wist ook niet zo goed wat ik met sommige van de reacties moest :nervous: (niet in dit topic), omdat ik nog geen beeld had van hoe mensen hier op elkaar reageren. Had ook acuut minder zin om hier rond de dwarrelen...

Pais
28 februari 2007, 00:40
Als je het niet weet, maar wel het gevoel krijgt dat je IETS moet zeggen, dan doet STERF HOER STERF het altijd wel goed.

Welkom op het forum. Troost je aan het feit dat je binnen no-time net zo lomp bent als de rest. ;)

iwamoto
28 februari 2007, 01:54
hey uitgedroogde pisvlek ....

da's mijn tekst :angry:
[troefkaart modus]

spel eerst je nickname goed, schandknaap!

[/troefkaart modus]

FNaRK
28 februari 2007, 13:41
[troefkaart modus]

spel eerst je nickname goed, schandknaap!

[/troefkaart modus]

buk maar ff
dan zal ik je eens laten voelen wat het is om een schandknaap te zijn :o