PDA

View Full Version : Hallo allemaal



Crownless King
27 februari 2007, 16:37
Ik zal mezelf even voorstellen als Crownless King. Ik weet het, een corny naam, had weinig inspiratie. Spijtig....

Ik speel al een jaartje op de gitaar waar ik mijn ziel voor heb verkocht. Een Les Paul standard 2004 met burstbucker pro elementen. Alhoewel ik nog niet zo lang speel weet ik wel zeker door te willen gaan, vandaar dus ook gelijk deze gitaar!

Ik heb een Epiphone valve special 5 watt buizen versterker. Deze versterker is ook de reden van mijn komst op dit forum. Ik heb wat vraagjes over dit ding (modificatie). Als je denkt te kunnen helpen, ik post er gelijk over na deze intro van mezelf.

:hippie: ,.+*``*+.,,.+*``*+., Peace

Bassbitch
27 februari 2007, 16:39
Hallo kroonloze koning!

glacius
27 februari 2007, 16:40
net zoiets als king nothing ? mischien ergens een beetje metallica fan ?

Crownless King
27 februari 2007, 17:01
Ik luister van slowblues tot heavy metal maar op de een of andere manier ben ik nooit echt weg geweest van metallica. Het hele crownless king gebeuren komt uit een gedicht van J.R.R. Tolkien


All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring; renenwed shall be blade that was broken, the crownless again shall be king

Mithrandir
27 februari 2007, 17:46
Ik haat Tolkien!

Welkom by the way.