PDA

View Full Version : Complete beginnersset ibanez



robinho
27 februari 2007, 15:54
Te koop zeer complete beginnersset

Inhoud:

-Ibanez RX series elektrische gitaar ( ziet er zeer goed uit )
-kustom versterker ( 40 watt als ik het goed heb )
-Waterdichte gitaartas
-Elektrisch stemapparaat ( zeer handig in gebruik en werkt perfect)
-gitaarsnoer
-wat plectrums en een potje polijstmiddel om gitaar mooi netjes te houden.
-gitaarstandaard

Kijk vooral goed naar de foto's wat die spreken voor zich lijkt mij.
De gitaar is in zeer goede staat. ik heb hem weinig gebruikt en heeft eigenlijk de meeste tijd gewoon in de tas gezeten. Hij is vrijwel krasloos en glimt erg mooi.

Er zit een volume regelknop en een gainregelknop op. Met de gain kun je rockgeluid instellen of mooi rustig. Dit kan tevens ook nog met de versterker geregeld worden.

Heeft u interesse dan kunt u mij altijd mailen of bellen. Vragen zijn altijd welkom en u bent ook welkom om de gitaar in het echt te komen bekijken en evt te bespelen.

PRIJS: 300 euro

mvg robin sluijter


hier de link naar speurders.nl voor de foto's (http://www.speurders.nl/speurder.php?id=28361202&tbl=ads)

AART
27 februari 2007, 15:56
SPAM is hier verboden.

Staat in de FAQ en forumregels maar je bent niet de enige luie hond die dat niet doorleest helaas.....

SLOTJE!

hendrix_appendix
27 februari 2007, 15:58
BAN!!!!!!!!

sterf, spammer, sterf!

Als je wat hebt kan je het ook gewoon op Gitaarmarkt zetten, dit forum is daar niet voor bedoelt.

robinho
27 februari 2007, 16:00
in plaats van te gaan zeggen dat ik spam of wat dan ook kan je toch ook gewoon zeggen waar ik het wel moet neerzetten????

Of is DAT te veel moeite?

Ik probeer hier serieus iets te verkopen, maar kon nergens iets vinden waar ik het kon plaatsen. Daarom plaatste ik het maar hier niet om te spammen of wat dan ook.

Rutger
27 februari 2007, 16:00
gitaarmarkt.nl !

de link staat rechtsbovenaan de pagina ;)

hendrix_appendix
27 februari 2007, 16:00
Nou, Gitaarmarkt of marktplaats dus he.

robinho
27 februari 2007, 16:03
was dat nou zoveel moeite?

Als je dat nou de eerste keer meteen had gezegd had dat je weer 1 bericht typen gescheelt.

Rutger
27 februari 2007, 16:05
je kunt ook even de beschrijving van het subforum lezen en inzien dat het geen koop/verkoop forum is

bovendien kun je de site ook wat beter bekijken waarbij je al gauw opvalt dat deze site z'n eigen gitaarmarkt heeft

dat had ons weer wat posts gescheeld ;)

steph
27 februari 2007, 16:08
was dat nou zoveel moeite?

Als je dat nou de eerste keer meteen had gezegd had dat je weer 1 bericht typen gescheelt.

Was dat nou zoveel moeite?

Als je dat nou voor de eerste keer had gelezen, had dat je weer 1 bericht typen gescheeld. :chicken:

robinho
27 februari 2007, 16:10
Was dat nou zoveel moeite?

Als je dat nou voor de eerste keer had gelezen, had dat je weer 1 bericht typen gescheeld. :chicken:

Dat had me dan misschien wel 1 bericht gescheeld maar ook bijna een kwartier lezen. En ik weet nu meer dan dat ik da ga doorlezen.

Kim Wilson
27 februari 2007, 16:12
Dat had me dan misschien wel 1 bericht gescheeld maar ook bijna een kwartier lezen. En ik weet nu meer dan dat ik da ga doorlezen.
Mooie luie vent ben je dan. Wel gebruik maken van een forum, maar te lui om de regels te lezen. Doe je dat altijd zo? :stop:

almarvk
27 februari 2007, 16:16
SPAM

Hiervoor hebben we gitaarmarkt!

Vragen? -> PM!