PDA

View Full Version : engl thunder



rijco.nl
27 februari 2007, 09:06
ben op zoek naar een engl thunder combo zonder de reverb, weet iemand waar je die in nl kan kopen.

Pat85
27 februari 2007, 11:24
IK heb ook de thunder Drive, dus zonder de reverb, maar in NL heb ik em nergens gezien eigenlijk, dus heb em bij een van de oosterburen besteld

http://www.thomann.de/thoiw7_engl_thunder_50_e322_roehrencombo_prodinfo. html

a darker shade of grey
27 februari 2007, 15:41
Reijnen in Roermond heeft er eentje staan. Wel veels te duur...maar is dit geen vorm van spammerdespam?

rijco.nl
28 februari 2007, 10:35
IK heb ook de thunder Drive, dus zonder de reverb, maar in NL heb ik em nergens gezien eigenlijk, dus heb em bij een van de oosterburen besteld

http://www.thomann.de/thoiw7_engl_thunder_50_e322_roehrencombo_prodinfo. html

netjes bezorgd? in een stevige doos neem ik aan, hoeveel was je totaal kwijt

Bl44t44p
28 februari 2007, 21:01
netjes bezorgd? in een stevige doos neem ik aan, hoeveel was je totaal kwijt

Thomann kan prima bezorgen, zelfs in oorspronkelijke ENGL doos. Verzendkosten zijn 8 euro ongeacht grootte bestelling, dus je kunt er bijv zoals ik ook een hoop snaren en Neutrik pluggen bij doen.

Let wel: die E322 is dus de Drive zonder Reverb. Volgens mij is de Reverb uit productie.

ColourofFire
1 maart 2007, 01:35
De reverb versie (E320) is ook nog steeds in productie. Volgens mij verschilt het een beetje van land tot land welke er het meest beschikbaar zijn. De head versie zie ik hier bijvoorbeeld ook nooit.

Pat85
1 maart 2007, 08:18
Thomann kan prima bezorgen, zelfs in oorspronkelijke ENGL doos. Verzendkosten zijn 8 euro ongeacht grootte bestelling, dus je kunt er bijv zoals ik ook een hoop snaren en Neutrik pluggen bij doen.

Let wel: die E322 is dus de Drive zonder Reverb. Volgens mij is de Reverb uit productie.

Ja dat ging heel netjes, het duurde bij mij wat langer dan de aangegeven tijd, omdat ze ze eerst bij ENGL moesten bestellen. En idd zoals bl44t44p zegt, alles netjes in de originele ENGL verpakking.
DE TS vroeg toch ook om de versie zonder reverb?Die gene met zie je in de meeste winkels NL waar ze ENGL hebben.

wat ik kwijt was, kan je zien op de link ;) reken daar de footswitch bij, en de verzorgkosten et voila!

Bl44t44p
1 maart 2007, 11:09
Oh sorry, ik las met reverb ;)

In NL is de drive ook wel te vinden hoor.

Debaser
1 maart 2007, 11:37
shit man ik las E320, dus ik dacht 320 Euro!!! helaas...

ColourofFire
1 maart 2007, 19:52
shit man ik las E320, dus ik dacht 320 Euro!!! helaas...

zo'n feest is het ook weer niet ;)

ik heb de mijne (met reverb) tweedehands voor 500 euro gekregen, dus zo debiel ver zit je er ook weer niet naast :p

stumpy
1 maart 2007, 20:11
Hier (http://www.muziekhuisarons.nl/) is hij tweedehands met garantie te koop. De winkel ligt in Oss. Goede service, vriendelijke mensen. 695 euro.

soup
18 augustus 2007, 20:46
ff een vraagje, ik heb zelf ook een Engl thunder. Maar hoe weet ik wanneer ik één (of meerdere ) van de buizen moet laten vervangen en hoeveel zou dit moeten kosten om dit te laten doen? En als ik ze laat vervangen moeten ze ook opnieuw worden afgesteld he?

Moeten ze bv allemaal vervangen worden of is het meestal maar eentje? En hoe merk ik dit. Ik denk niet dat dit binnenkort moet gebeuren maar wou het alvast weten dat ik me er op kan voorbereiden.