PDA

View Full Version : Hulp bij Pedalboard Pedaltrain ruimen



Uchison
27 februari 2007, 01:02
Hi fors, wie kan me een goede tip geven over het plakken van klitteband onder mijn 'vintage' Ibanez pedalen zonder deze te vernielen? Tot nu toe blijft de klitteband niet plakken aan het rubber. Hierdoor verschuift alles na een ritje. Voor de duidelijkheid gaat het om een Pedaltrain 2 HC.
Bij voorbaat dank.

savecracker85
27 februari 2007, 12:07
wellicht zijn tie-raps een betere optie?

robzilla
27 februari 2007, 12:10
Het rubberen matje wil je er niet af halen neem ik aan?

GuitarMaster
27 februari 2007, 12:10
Zo doe ik het:
-schroefjes uit de backplate
-klitteband op maat knippen
-gaatjes in klitteband maken op plaats v/d schroefjes
-schroefjes door klitteband en vervolgens door de backplate van het pedaal om alles er weer op te schroeven.

Mike McCready
27 februari 2007, 17:21
Het ribberen matje kun je er gewoon als een geheel afhalen hoor als je voorzichtig doet. Geen probleem. De voetjes ook als die aanwezig zijn.
Kun je later gemakkelijk met een druppeltje fotolijm ofzo (vaak niet eens nodig omdat ze blijven plakken) weer vastplakken. Fotolijm kun je zo weer wegvegen en laat dus geen sporen achter

Uchison
27 februari 2007, 20:33
Het ribberen matje kun je er gewoon als een geheel afhalen hoor als je voorzichtig doet. Geen probleem. De voetjes ook als die aanwezig zijn.
Kun je later gemakkelijk met een druppeltje fotolijm ofzo (vaak niet eens nodig omdat ze blijven plakken) weer vastplakken. Fotolijm kun je zo weer wegvegen en laat dus geen sporen achter

Cool dit ga ik proberen.
Thx.