PDA

View Full Version : Welk chorus pedaaltje?



Dionyios
15 november 2001, 23:12
Hallo,

ik wil binnenkort een chorus pedaaltje aanschaffen. Als je mocht kiezen tussen de pedaaltjes van DOD,Boss en Marshall, welke zou je dan nemen? en waarom?

gr. Dennis

JV
15 november 2001, 23:15
geen idee, maar waarom probeer je ze niet gewoon zelf uit en koop je degene die jij het beste vind, wat een ander vindt hoef jij niet te vinden namelijk

idono
15 november 2001, 23:57
Ik zou voor een DOD pedaal gaan, ik heb een tijdje zo'n pedaal geleend van iemand, en daar keam echt een super geluid uit, en als ik jouw was zou ik een stereo chorus nemen.

Greetz Henk

ekkerman
16 november 2001, 07:53
prijs/kwaliteit is er voor mij maar een merk ; boss goed en goedkoop .

Grooveyard21
16 november 2001, 09:58
Tip, probeer in ieder geval ook de EHX Small Clone, naar mijn mening de beste chorus die op dit moment nog gemaakt wordt.

Grandma_Placenta
16 november 2001, 16:54
ik zou ook voor de Small Clone gaan als ik jou was.

Dionyios
16 november 2001, 20:53
allemaal bedankt voor jullie reacties.

ik ben ook van plan om ze te gaa beluisteren, maar ik vond het wel leuk om jullie meningen te weten.

over die Smallcone: zit die in dezelfde prijsklasse als de drie waarover ik gevraagd had?

gr. Dennis

Ditmar
16 november 2001, 22:03
De Small Clone kost 400 pieken geloof ik. Het is wel een hele coole chorus, maar het is een beetje een speciale. Als je gewoon een goeie huis tuin en keuken chorus wil, moet je voor de boss gaan, is altijd goed.

Grandma_Placenta
17 november 2001, 22:07
nee joh, de small clone kost 260 piek

Dionyios
19 november 2001, 13:03
denk toch dat ik de Boss, DOD en Marshall ff ga luisteren.
Die Small Clone zit net buiten mijn budget.

bedankt voor jullie reacties.

Grooveyard21
19 november 2001, 13:34
Volgens mij is een small clone niks duurder dan de vergelijkbare huidige boss rotzooi. Daarentegen klinkt een small clone ook nog es supervet. Als je om budgetaire redenen niet meer te besteden hebt zou ik als ik jou was op zoek gaan naar een goed tweede handsje, das meestal veel voordeliger.

Een oude boss (CE-2) of ibanez (CS-9, CSL, CS10) om maar es een paar te noemen.

Fluffy
4 juli 2002, 16:21
ik heb voor een tweedehandse small clone 90 Euro betaald. En ik denk dat je hem nieuw wel voor 120 kunt krijgen.

Nesker
4 juli 2002, 18:06
als je wat meer geld wilt besteden raad ik je de Tc Electronics SCF aan

Soulman
4 juli 2002, 19:57
Ik heb zelf de Small Clone, in deze prijsklasse absoluut de warmste chorus.

Lucky
5 juli 2002, 17:04
geloof me...de clone is echt die paar centen extra waard...
er zitten minder knoppies op maar hij klinkt zoveel mooier dan de standaard effectjes die je in elke winkel om je oren vliegen....

Maar ga vooral luisteren !!!
tenslotte ben jij diegene die het pedaal mooi moet vinden klinken.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lucky op 2002-07-05 16:05 ]</font>

vinni
8 juli 2002, 00:24
De small clone is lekker organisch!....wel mono....maakt mij niet zoveel uit maar jou miscchien wel....wat ook een hele leuke is is de Carl Martin chorus....twee in één...uitstekend geluid en ingebouwde 220V.

Die Boss zou ik laten staan...zou ik toch echt voor die EH gaan...

Vinni

SpYkeY
8 juli 2002, 13:29
De Small-Clone geeft een mooi warm geluid, m'n buurjongen heeft hem ook, gebruikt hem ook vaak....al met al, goed en noujah, niet (zo) duur...