PDA

View Full Version : AC-118 <DC18V> adapter gezocht



FransvandeLaak
26 februari 2007, 22:22
Ik heb een oude Ibanze Flanger gekocht (FL-301), daar gaan maar liefst 2 batterijen in, maar ik wil er graag een adapter voor gaan gebruiken. Echter, deze heeft 18V nodig en ook de aansluiting is anders dan bij de modernere pedaaltjes. Hoe kom ik aan een goede adapter (liefst 9 en 18V) en een daisy chain voor dit effect? Ook mijn EH Small Stone heeft zo'n uitgang, maar die is volgens mij 9 V. Wie heeft een slimme oplossing? thnxs

robert-gitarist
26 februari 2007, 22:33
Ibanez pedalen en EH pedalen hebben ook nog verschillende inputs voor adaptor ;) Moet je ook nog rekening mee houden.Tsja ik zou zeggen,als je niet te veel pedalen daar van hebt,sluit het aan op een apparte adaptor.Dus een adaptor per pedaal.Zou zo niet weten welke mogelijkheid er anders is.Ja een VooDoolab Pedal Power.Bijna 200 euro,wel erg goed maar weet niet uit me hoofd of ie die pedalen kan voeden met die inputs.Vast wel want het is een veelzijdig ding

artnaz
27 februari 2007, 19:18
Mijn Pedal Power wordt binnenkort te krap, als mijn toekomst-planning een beetje klopt, dus ik heb ook een 18V adapter nodig voor mijn MXR Flanger (handiger dan twee andere effecten van twee 9V adapters te voorzien).

Weet iemand waar ik hem kan bestellen?

artnaz
27 februari 2007, 19:27
Ibanez pedalen en EH pedalen hebben ook nog verschillende inputs voor adaptor ;) Moet je ook nog rekening mee houden.Tsja ik zou zeggen,als je niet te veel pedalen daar van hebt,sluit het aan op een apparte adaptor.Dus een adaptor per pedaal.Zou zo niet weten welke mogelijkheid er anders is.Ja een VooDoolab Pedal Power.Bijna 200 euro,wel erg goed maar weet niet uit me hoofd of ie die pedalen kan voeden met die inputs.Vast wel want het is een veelzijdig ding

De Pedal Power kan ze inderdaad voeden, maar dan moet je wel zo'n Y-kabeltje erbij bestellen. Hier heb ik hem vandaan (wel prijzig): http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/100015192/sid/!18121995/quelle/listen. Oh ja, waar haal ik normale 9V kabeltjes voor de PP2?

Als iemand hem toevallig wil ruilen (eventueel met bijbetaling) voor een 18V adapter...:p