PDA

View Full Version : zanger zoekt band met stevig gitaargeluid



zangermartijn
26 februari 2007, 22:05
Naast mijn bezigheden in een Pearl Jam tributeband zoek ik een leuke andere band om de remmen los te gooien in de omgeving van Utrecht.

Mijn genre is met name grunge, rock, beetje metal en alles dat verder goed klinkt en gitaar bevat;)

Mijn stemgeluid is sterk te vergelijken met Eddie Vedder van Pearl Jam, maar verder kan ik alles zingen binnen die toonhoogte. Ik ben een alt, als dat je iets zegt.

Ik hoop in een band te kunnen zingen die al wat ervaring heeft en een voorkeur heeft voor ongeveer het onderstaande reperoire:

Pearl Jam, U2, RHCP, QOTSA, Nirvana, Metallica, Foo Fighters, enz. Wanneer er de ambitie is om eigen werk te maken, kun je op mij rekenen als tekstschrijver, daar heb ik enige ervaring in..

Ik hoor graag van je!

Luister voor een demo naar het volgende nummer: http://www.no-discussion.nl/mp3/No%20Discussion%20-%20Machine%20Head.mp3

Ik zeg erbij, deze opname is al wat langer geleden en voor ik zangles had;) Ik kom graag een keer auditie doen en dan kun je het zelf horen.

Groet!

Martijn

happynjitram
27 februari 2007, 17:27
Je kan heel goed zingen!!! ik dnek niet dat ik goed genoeg kan spelen om bij jouw in een band te spelen :satisfie:

davidof
27 februari 2007, 18:55
te ver :D ...

Arts
27 februari 2007, 23:43
pff waarom woon je zo ver weg..:(

denniss
28 februari 2007, 12:34
Wat dacht je van een band in oprichting in Nijmegen? Of is dat te ver? :D

bollocks37
2 maart 2007, 09:35
Shit tijntje, dit voelt toch een beetje of je vriendin vreemd gaat :)

Justinschut
14 maart 2007, 02:16
Hey,

Ik speel in de Rock/Metal band Under Destruction en wij zoeken een zanger. Op het moment zing ik (gitarist) maar ik ben niet de beste zanger en ik richt me het liefst alleen op gitaar. We spelen een beetje in de stijl van Metallica en wat melodische stukken enzo. We zijn rond de 20/21 jaar en zijn al 3 jaar met deze band bezig en hebben de nodig optredens e.d. achter de rug. We oefenen in Leiden, ik weet niet of dat te ver voor je is ?

Op onze site kun je wat nummers vinden.. Bij de nummers op de audio page zong ik (letterlijk) net en we hebben nu ook wat betere nummers, die demo is namelijk van 2005. De nieuwe nummers zitten beter in elkaar en zijn wat melodischer.
Laat maar wat horen als je interesse hebt.
greetz,

Justin

Valoosj
23 maart 2007, 14:20
Holy fuck jij kan zinge!
verhuis is ff naar antwerpen? je groepen die je opsomde zijn degene die wij ook spelen :D enkel Alice in Chains ontbrak nog

pieterjanoddens
29 juni 2007, 14:48
Hallo Martijn,

Wij zijn een stevige rockband uit Roosendaal (Noord-Brabant) en wij zijn opzoek naar een goede zanger/frontman. Onze muziek bestaat uit eigen nummers in de stijl van stonerrock-bands als Wolfmother, Queens of the Stone Age, The Ranconteurs en oudjes als Led Zeppelin, The Who en Jimmi Hendrix. Ook is er bij ons veel improvisatie mogelijk en gaat het om orginaliteit en creativiteit. Check ons op www.myspace.com/vintagedelight Laat het maar weten, je kan altijd mee jammen!

davywessels
16 januari 2009, 19:53
He Martijn
zoek je nog altijd een band ??
Wij zijn momenteel op zoek naar een zanger, clean voice ( schreeuwen hebben we iemand voor ) check de myspace en je kan ons ook via de myspace benaderen
hopelijk horen we wat van je
groeten

Davy
www.myspace.com/meetthestorm
0636105202

hole
16 januari 2009, 22:45
zangermartijn -> Laatste activiteit: 31 januari 2008 20:36
denk niet dat hij nog gaat reageren jongens

ci1414
17 februari 2009, 11:19
Het is al een oudere advertentie, dus wellicht ben je al voorzien.
Maar het is altijd te proberen toch? Volgens mij zijn we op zoek naar jou!
Wij zijn een rockband met dé gitaar :strat:die je zoekt/zocht en die binnenkort zonder zanger zit, aangezien hij zijn werk en het snel stijgende aantal optredens niet meer met elkaar kan combineren.
Mocht je geintresseerd zijn laat dan even iets van je horen!

marcel170
2 september 2009, 22:37
Wij zijn een stevige superstrakke rock coverband met eigen oefenruimte in Jaarsveld tussen IJsselstein en Lopik.

We zijn op zoek naar een echte rockzanger/podiumbeest.

Onze trefwoorden zijn: veel optreden, gáán van begin tot eind!

Als je interesse hebt en langs wil komen, reageer dan ff op deze mail,

groeten Marcel

Liquid_Metal
3 september 2009, 21:37
Gaan we weer.. Check de datum nou eens even! En check wat Hole heeft geschreven (een half jaar geleden).

arcane
3 september 2009, 21:57
Men zou de functie "stuur een e-mail" kunnen gebruiken, dan is hij denk ik beter te bereiken dan via dit topic.

TfH
10 januari 2010, 22:54
heey martijn

wij zijn een alt rock bandje die nog wel een zanger kunnen gebruiken! wij oefenen in utrecht of bilthoven en zijn zo 17/18 jaar oud.
hoor het wel als je intresse hebt!

groetjes

Liquid_Metal
10 januari 2010, 23:02
Als je nou de 2 posts boven die van jou even bekijkt: het topic is 2˝ jaar oud. Mailen is vast effectiever, ik denk niet dat hij dit topic nog bekijkt :P.

robber
31 augustus 2012, 18:29
Hey Martijn,

Ik probeer samen met een gitarist een band te vormen en ben op zoek naar een stem met ballen. Nou begrijp ik dat ik reageer op een zeer oude advertentie en dan je niet in de omgeving van Leiden of Den haag woont, maar ja... niet geschoten is altijd mis. Waar wij naar toe willen qua stijl is het gitaar, bas en drumwerk in de richting van Airbourne, ACDC, BCC, Deep Purple. Dit wil niet zeggen dat we persé ook zo'n stem zoeken.
Tijd en interesse? 06-45734101

Rob :blast:

bass blom
31 augustus 2012, 18:50
http://i.imgur.com/zLF3b.gif

thomasfasen
8 juni 2014, 14:41
Hallo Martijn,

Check onze muziek op : https://soundcloud.com/the-altodite-1
We zijn een Alternatieve Grungeband uit Breda en zoeken een killer voice die ik zojuist gevonden heb in je materiaal.
neem alsjeblieft contact met me op als je interesse hebt om een keer te komen jammen.

Groeten Thomas

FNaRK
8 juni 2014, 20:20
hmmm

februari 2007
ik mag hopen dat de beste man inmiddels is voorzien