PDA

View Full Version : Slaggitarist zoekt band



Realeigo
26 februari 2007, 19:35
Hallo, ik heet Marten (17), ik zoek een stevige rockband om wat akkoordjes te rammen, lead partijen spelen ben ik nog iet super in en heb ik nog niet veel op geoefend. Maar de meeste slagpartijen uit liedjes heb ik binnen een dag wel onder de knie. Ik heb band ervaring want ik speel via de muziekschool in een soort bandworkshop waar we sdamen liedjes oefenen en ook soms eens optreden. De stijl die ik het liefst speel is in de trant van: AC/DC, Guns 'n Roses etc. Op het moment heb ik als gear: een Epiphone LP junior, Marshall mg15, en een boss ds-1 voor heerlijke distortion :) Maar op het moment ben ik aan het sparen voor een grotere (buizen) versterker, dus kwa volume moet het over een paar maandjes ook wel goed zitten.
Oh ja ik woon in akkrum dus het liefst rond heerenveen/leeuwarden.

Ghostface
27 februari 2007, 20:57
Hoi,

ik zoek zelf ook nog mensen om mee te spelen, in ongeveer hetzelfde genre (ik ben een grote Guns N' Roses fan). Kben ook 17 en woon vlakbij Leeuwarden. Ik speel zelf het liefst leadpartijen.
Voornaamste spullen die ik gebruik zijn: Epiphone LP standard, Cort akoestisch/electrisch, Fender Princeton versterker (65 watt) en een Boss ME-50 multi-effect.

mvg,

Ronald

Realeigo
27 februari 2007, 21:04
geweldig, zullen we eens afspreken om samen te gaan spelen en dan misschien eens kijken of we n bandje kunnen samen krijgen?

Ik hoor van je!

Ghostface
27 februari 2007, 21:13
Is goed.
Ik ben trouwens wel ook bezig met een ander bandje van me, waarmee ik voornamelijk eigen materiaal schrijf. Probleem hiermee is dat we niet heel vaak oefenen, vandaar dat ik wel interesse heb om in een soort Guns N' Roses coverband te spelen of iets dergelijks (in ieder geval die stijl muziek).

mvg,

Ronald

illusen
28 februari 2007, 12:53
ik ben ook bezig met een bandje, omgeving lwd:)
wezoeken nog gitaristen verder hebben we alles compleet,
oefenruimte geregeld etc.
miss als een van jullie/ of beide leuk vind?
genre: Indie Rock/ Rock en eigengeschreven nummers natuurlijk:)

Realeigo
28 februari 2007, 19:37
geen probleem, als ghost het goed vind. als ik dr niks aan vind kunnen we altijd nog een gnr tribute band beginnen XD

Maareh ik ga zowieso geen killers, kaiser chiefs, fob en blur spelen dat voorop.
Wel de wat betere indie.

*edit* marten_schilstra@hotmail.com *edit*

Ghostface
28 februari 2007, 21:33
Ik wil opzig ook wel meedoen. Zouden we een keer met zen allen dan moeten proberen. Ik hoor het wel.

mvg,

Ronald