PDA

View Full Version : Eddie C. Cambell



sofa
26 februari 2007, 05:29
Foto uit m'n archief van de bluesgitarist Eddie C. Campbell die een paar jaar geleden in de Oosterpoort speelde op een ouwe afgeragde gitaar (Firebird?). Z'n gitaar zag eruit oftie in de brand had gestaan. In de pauze kon je je aanmelden als gitarst en mocht je in de 2e set een paar nummers meespelen. Was wel apart.

http://i175.photobucket.com/albums/w130/sofa_web/campbell1.jpg

Luke-wannabe
26 februari 2007, 08:39
Da's een Jazzmaster. Maar waarom maak je in een keer zo veel topics aan?!? :???:

sofa
26 februari 2007, 09:01
Da's een Jazzmaster. Maar waarom maak je in een keer zo veel topics aan?!? :???:

Is dat not-done hier of zo? Had niks te doen, vond nog wat ouwe foto's, vandaar..

hoofd
26 februari 2007, 12:14
Is dat not-done hier of zo? Had niks te doen, vond nog wat ouwe foto's, vandaar..

Ik vind 't wel grappig van je, van mij mag 't.. En ik ben de baas hier! :D

Alles om wat leven in dit subforum te brengen..


In de pauze kon je je aanmelden als gitarst en mocht je in de 2e set een paar nummers meespelen. Was wel apart.

Dat is wel supergaaf.. Cool van die gast!

Rinze
26 februari 2007, 13:29
Volgens mij heb ik die meneer een keer in de jaren '80 in het stadspark gezien tijdens een optreden met diezelfde Jazzmaster (die herinner ik me, mijn geheugen voor gitaren is veel beter dan voor gezichten). Op een gegeven moment stond ie toen slide te spelen met de gitaar body op de grond, de kop in zijn hand (gitaar stond dus schuin omhoog) en de zijkant van zijn schoenzool als slide! En het klonk ook nog.

Luke-wannabe
26 februari 2007, 17:35
Is dat not-done hier of zo? Had niks te doen, vond nog wat ouwe foto's, vandaar..
Nee ik vind het niet erg, maar ik zag opeens echt 10 topics staan :p Ik schrok gewoon een beetje :satisfie: