Inloggen

View Full Version : PROBLEEM!!! Help!!



}{Metalmaster}{
26 februari 2007, 00:23
Nu heb ik dus al een tijd straplocks liggen, moest ze alleen nog op mijn sg vastdraaien. Nu is dus het probleem dat de schroeven die bij de normale knopjes strapholders zitten dat die groter zijn. De schroeven van de straplocks zijn kleiner en hebben een zeer kleine kop. Nu kwam een vriend van mij (bassist, daarbij was het wel gelukt) om de kop van je normale schroef plat te veilen, dan zou het wel moeten werken. Nu deed ik dit dus, amper nog ruimte om je schroef nog aan te draaien met een kruiskop schroevendraaier. Naja, toen opgeven moment, nog niet goedgenoeg.. ik meer veilen. Bijna het schroefgat weg, dus ik een nieuw schroefgat willen maken in die schroef. Schroef krom. Schroef naar de klote<<.
Lekkere tips geeft hij, naja.

Nu wil (was ik al van plan) ik dus een nieuwe schroef halen, een kleine kop maar wel dezelfde dikte. Weten jullie de dikte van zo'n schroef etc.

Alvast bedankt!

Greetz Wieger

DarknessAwaits
26 februari 2007, 01:13
Ik begrijp niet helemaal wat je allemaal hebt gedaan (schroefgat in een schroef?) maar dat de meeste straplockschroeven iets kleiner zijn dan degene die er standaard in zijn gedraaid is wel bekend.

De oplossing is simpel maar doeltreffend: vul het bestaande gat op met houten tandenstokers, of lucifers (werkt ook, maar is iets minder), en zo kun je de kleine schroef die is meegeleverd gewoon gebruiken.

}{Metalmaster}{
26 februari 2007, 01:15
Ik begrijp niet helemaal wat je allemaal hebt gedaan (schroefgat in een schroef?) maar dat de meeste straplockschroeven iets kleiner zijn dan degene die er standaard in zijn gedraaid is wel bekend.

De oplossing is simpel maar doeltreffend: vul het bestaande gat op met houten tandenstokers, of lucifers (werkt ook, maar is iets minder), en zo kun je de kleine schroef die is meegeleverd gewoon gebruiken.


Ik bedoelde het gat, waar je de schroevendraaier in steekt, bij de schroef, Savvy:).

Oke, dat zeggen meerdere, ik denk dat ik me daaraan maar gewoon ga houden, moet ik anders nog houtlijm of iets er bij doen bij die tandenstokers of anders satéprikkers?

Greetz Wieger

}{Metalmaster}{
26 februari 2007, 01:27
Laat maar zitten, tandenstokers er tussen gestoken. Flink aangedraait (ging nog vrij lastig). En hij zit muurvast.

Dankje:)

Greetz Wieger