PDA

View Full Version : [Bosch Racing] Lou_Salomé_Blues.mp3



Bosch
25 februari 2007, 14:22
Aloha,

I recorded this new tune:

Lou_Salomé_Blues.mp3 (http://home.hetnet.nl/~wouterbosch/Lou_Salomé_Blues.mp3)

Regardz,

~Bosch~

- - - - - - - - - - - - - - - -

Drums: DFH Premium, Bass: Brian Mc Ginn, Guitars: Bosch

- - - - - - - - - - - - - - - -

Equipment: Charvel San Dimas IV 1995, PodXT, Tubeworks Mosvalve, Engl 4x12” V30, Shure SM57, SONAR 4 Producer Edition, Arthur Schopenhauer ‘Welt als Wille und Vorstellung’.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Lou Salomé
http://www.virtusens.de/friedrich_nietzsche/spuren/orttexte/grafik/salome2_gr.jpg

- - - - - - - - - - - - - - - -

Visit: Bosch Racing (http://home.hetnet.nl/~boschracing/)

Azrael
25 februari 2007, 14:28
Klinkt prima. Weer typisch jou rare stijl. Niet mijn ding maar het is wel herkenbaar dus dat is positief.
Vind alleen persoonlijk de drums niet echt goed klinken. DFH kan beter klinken.

Negative K3 fan
25 februari 2007, 14:35
long time no see wouter, hoe is het leven jou gezind??

ik zal eens luisteren.

trouwens, geinige setup, een podxt uitversterken met een buizen eindtrap + 4x12 en dat dan weer micen :)

krizz
25 februari 2007, 20:17
Eindelijk weer wat! Vet :)

Van die kick ergens voor de helft word ik wel een beetje moe...

WICKED
26 februari 2007, 00:31
Ik vind je stijl echt uniek, je hebt in elk nummer zo'n vaag deuntje erin en dat vind ik super gaaf! Het klinkt enigzins irritant maar het is toch pakkend! En je over je techniek.. ik zou wel eens wat filmpjes van je willen zien!

MonkeyFace
26 februari 2007, 02:20
Het klinkt technisch wel weer indrukwekkend! Maar... ondanks dat je wel een bluesschema lijkt te gebruiken voelt het voor mij toch niet als blues. Ik ben benieuwd wat je zou maken van 'I don't need no doctor' (uitvoering van John Scofield) ;)

ateng
26 februari 2007, 10:22
Het is inderdaad minder blues wat je eigenlijk wel verwacht als je de titel leest. En ik vind het ook druk en rommelig klinken waardoor het niet prettig is om naar te luisteren zeg maar.
Niet slecht ofzo maar niet mijn ding.

jorrit
27 februari 2007, 20:08
haha ik had op iets totaal anders van je gehoopt.. lekkere blues

knap werk maar zou t vetter gevonden hebben als er na die intro riff iets gevoeligers zou zitten...

VHsologitarist
1 maart 2007, 15:08
notenpoeperij haha ;) vind alleen je thema een beetje klinken, daarna lijkt het wel een beetje van: ik moet iets doen maar weet begod niet waar ik zit. (je sound is ook oké). Inderdaad een blues schema.. maar dan volgepoept met jouw stijl, daar moet je maar net van houden.

p.s. snap niet waarom je altijd een post opent met die fotokes en tekst in het engels. Ik denk niet dat Paul Gilbert dit forum doorspit voor posts van jou ;)

greetz
Fer

WICKED
1 maart 2007, 15:38
bosch post in stijl:)

VHsologitarist
2 maart 2007, 01:23
wel typisch kenmerkend.. alleen soms wel irri vanwege de doelgroep hier toch voornamelijk NL is, vraag ik me soms af wat je dan probeert te bewijzen.

Noid
2 maart 2007, 10:27
Ah, lekker dit zeg! Lekkere backing, leuk thema-tje, mooie technische exposure van iemand die dit ook echt beheerst, strakke frasering en gebruik van noten. Lekker .... meer, meer meer!!

meul
2 maart 2007, 12:01
goed gespeeld! leuk thema...

Bosch
2 maart 2007, 19:37
Bedankt voor de reacties! Ik had de gitaar even twee jaar opgeborgen, maar de speeldrang is weer terug. De Tubeworks is trouwens mosfet/transistor. DFH = voorbeeldsampleknipplakwerk dus vandaar die monotone kick. Filmpjes maybe later haha. Van John Scofield vind ik 1984 - Electric Outlet 02-Big break te gek! Die doctor song ook wel hoor. Over de gitaarsound ben ik echt heel tevreden; zo'n PodXt is geweldig. Ik post in het Engels omdat ik één post maak voor alle fora en dit is het enige NL-forum + tijd = geld.

Binnenkort weer nieuwe tune. Ook is er een in de maak met de Shakmeister!
Nogmaals bedankt!

c.hultermans
3 maart 2007, 16:42
Ik vind t muv. wat race poep nootwerk nog best gaaf gespeeld!!

Tof sowieso dat je weer terug bent kerel!!

Grtz,

Conrad

Negative K3 fan
3 maart 2007, 18:02
Ook is er een in de maak met de Shakmeister!
Nogmaals bedankt!

die kerel heeft zich al tijden niet meer laten zien... ben benieuwd wat dat wordt hehe