PDA

View Full Version : Bassist Gezocht!



ProgPaddies
25 februari 2007, 13:47
Dames/Heren bassisten!

Mijn band (nog geen naam) is op zoek naar een bassist. We komen uit Drachten en omgeving. Woon jij in Friesland, Groningen of vind je het geen probleem om te reizen en lijkt het je leuk om in een professionele band te spelen reageer dan ff! We spelen voorlopig covers, maar we gaan uiteindelijk eigen nummers schrijven. De bedoeling is om lekker op te treden en fun te maken. Een serieuze kijk op muziek en op je instrument is ook belangrijk, we willen niet het standaard coverbandje worden namelijk. Om publiek te trekken ontkom je bijna niet aan popsongs (Ilse De Lange, Anouk etc.), om onze rockroots te bevredigen spelen we Deep Purple, Live, maar daarnaast willen we ook Santana, Incubus, Toto en dergelijke gaan coveren. Lijkt het je wat en hou je van rock, soul, funk, jazz, progrock en goede pop reageer dan ff op dit forum of beter nog: mail me op patricklamberts@hotmail.com!

PS: Wij zijn allemaal jonge twintigers, misschien wel handig om te weten.

Bedankt voor je aandacht, over en sluiten...

Patrick

Bassbitch
25 februari 2007, 17:35
Onderwerp verplaatst naar Gezocht.

masterrutger
9 maart 2007, 11:51
nou dan maar even een kickje

OJJVZ
10 maart 2007, 17:17
ik ben een beschikbare bassist.. maaruh, waar oefenen? :P en k heb momenteel nog geen geld voor grote versterking, heb 25 watt combotje, haha
ik woon in groningen trouwens..