PDA

View Full Version : Jonge Muzikanten in en rond Wijk bij Duurstede



Thundermane
25 februari 2007, 13:11
Hoi ik ben gitarist (17) en zoek muzikanten in en rond Wijk bij Duurstede, samen met een andere gitarist waarmee ik in een vorig bandje heb gezeten, op dit moment jammen wij samen maar zouden graag nog een bassist en drummer vinden, zanger/zangeres zou ook leuk zijn, over andere muzikanten kunnen we nog spreken.
Wij maken eigen nummers en coveren ook metallica en rammstein.
(Uiteraard staan wij helemaal open om andere muziekstijlen te bespelen)
We moeten ook nog even kijken voor een plek om te oefenen maar ik geloof toch wel dat er plekken zijn waar we kunnen oefenen.
Leeftijd maakt principieel niet uit, maar zoals ik al zei jonge muzikanten het liefst, liever niet te jong en niet te oud (tussen 14 en 22, maar kan nog over worden gediscussieerd).
Maar geen zorgen, ik ben iemand die zo snel mogelijk voor praktijk pleit.
Oftewel als we een bandje samen gesteld hebben dat we ook zo snel mogelijk kunnen jammen en dat het niet gewoon een leuk idee blijft.
Je speelniveau maakt ook niet uit, iedereen is welkom, zolang je maar wel snel kunt leren en dingen goed kan op pikken.

Dus niet wachten als je in Wijk bij Duurstede (of in omgeving) op zoek bent naar een bandje maar stuur me een emailtje zodra je klaar bent met dit te lezen naar: thundermane@hotmail.com

Wickerman
25 februari 2007, 14:28
Echt klote dat 't zo ver hier vandaan is. Rammstein en metallica zijn men 2 lievelingsgroepe. Laat ons zeker eens een audio-file horen !

Thundermane
25 februari 2007, 15:04
Waar zit jij dan Wickerman?
Het is denk ik ook mogelijk om te repeteren in Utrecht

Thundermane
26 februari 2007, 11:28
Anyway ik zoek nog steeds mensen ^^

happynjitram
26 februari 2007, 14:22
haha ik ben 16 jaar, speel al 2 jaar gitaar. maar het is ook niet echt handig om met 3 gitaristen te spelen :roll:

Thundermane
26 februari 2007, 14:45