PDA

View Full Version : Jonge Muzikanten in en rond Wijk bij Duurstede



Thundermane
25 februari 2007, 13:11
Hoi ik ben gitarist (17) en zoek muzikanten in en rond Wijk bij Duurstede, samen met een andere gitarist waarmee ik in een vorig bandje heb gezeten, op dit moment jammen wij samen maar zouden graag nog een bassist en drummer vinden, zanger/zangeres zou ook leuk zijn, over andere muzikanten kunnen we nog spreken.
Wij maken eigen nummers en coveren ook metallica en rammstein.
(Uiteraard staan wij helemaal open om andere muziekstijlen te bespelen)
We moeten ook nog even kijken voor een plek om te oefenen maar ik geloof toch wel dat er plekken zijn waar we kunnen oefenen.
Leeftijd maakt principieel niet uit, maar zoals ik al zei jonge muzikanten het liefst, liever niet te jong en niet te oud (tussen 14 en 22, maar kan nog over worden gediscussieerd).
Maar geen zorgen, ik ben iemand die zo snel mogelijk voor praktijk pleit.
Oftewel als we een bandje samen gesteld hebben dat we ook zo snel mogelijk kunnen jammen en dat het niet gewoon een leuk idee blijft.
Je speelniveau maakt ook niet uit, iedereen is welkom, zolang je maar wel snel kunt leren en dingen goed kan op pikken.

Dus niet wachten als je in Wijk bij Duurstede (of in omgeving) op zoek bent naar een bandje maar stuur me een emailtje zodra je klaar bent met dit te lezen naar: thundermane@hotmail.com

Wickerman
25 februari 2007, 14:28
Echt klote dat 't zo ver hier vandaan is. Rammstein en metallica zijn men 2 lievelingsgroepe. Laat ons zeker eens een audio-file horen !

Thundermane
25 februari 2007, 15:04
Waar zit jij dan Wickerman?
Het is denk ik ook mogelijk om te repeteren in Utrecht

Thundermane
26 februari 2007, 11:28
Anyway ik zoek nog steeds mensen ^^

happynjitram
26 februari 2007, 14:22
haha ik ben 16 jaar, speel al 2 jaar gitaar. maar het is ook niet echt handig om met 3 gitaristen te spelen :roll:

Thundermane
26 februari 2007, 14:45
Eigenlijk kan het wel hoor 3 gitaristen, voor sommige liedjes (met name van metallica) is het zelfs nodig om 3 gitaristen te hebben.
Maar jij woont in of rond Wijk bij Duurstede?

happynjitram
26 februari 2007, 16:14
geloof me, bij metallica is 2 gitaristen altijd genoeg. bij iron maiden is het een ander verhaal. Alleen heb ik het gevoel dat bij de oude nummers een gitarist altijd een beetje loopt te slapen. Terwijl ze bij de nieuwe nummers wel alle drie goed uit de verf komen.

Maar metallica heeft altijd maar 2 gitaristen gehad :cooler: kirk en james zijn alleen niet de minste :p

was dave mustaine trouwens ook niet..... maar daar is al genoeg over gediscuseert!!

edit: ik woon een eindje rijden vanaf Utrecht, ik weet niet hoeveel jullie willen oefenen, en in hoeverre jullie gebruik maken van het internet om nummers te maken.

Thundermane
26 februari 2007, 16:53
Nouja, ik heb helaas niet zoveel contact meer met die andere gitarist, dus je kan er principieel van uitgaan dat als wij iets gaan doen dat het dan alleen you and me zijn.
tenzij er hopelijk ook nog drummer en bassist bij komen en dan nog het liefst een zanger.
Maar ik zou graag willen weten waar je precies woont :p dus niet gewoon 'dichtbij utrecht'
en ik wil gewoon oefenen in alle tijd die ik over heb.
Misschien dat we een plekje kunnen vinden in d-base als je inderdaad vooral dichtbij utrecht woont.

En wat betreft dat internet, ik snap niet precies wat je bedoeld met gebruik maken van internet met nummers maken.
Ik zelf gebruik hooguit Power Tab, die andere gitarist heeft de spullen en software om bepaalde dingen op te nemen op zijn computer maar ik zelf niet.

Graag verder toelichting, hierover :)


en voor de rest sta ik open voor andere mensen die geïnterreseerd zijn.

Roosje_Katoen
11 augustus 2007, 14:43
je woont voor mij zowat om de hoek! ik woon in Culemborg. Leeftijd zal ook wel lukken want ik ben 14.
Maar verder... ik heb niet zoveel met Rammstein of Mettalica, ik ben meer van de oude rock en blues enzo, jaren 70. nou sta ik ook open voor andere ideeën, maar verder speel ik ook gitaar en ben ik samen met een andere gitarist opzoek naar een bandje en nou ben ik weer een andere gitarist tegengekomen... tja gitaristen genoeg, straks heb ik 10 gitaristen gevonden, dan wordt het meer een gitaarclubje dan een band... :(