PDA

View Full Version : Ibanez DTX 120



IJzerbroot
1 januari 2003, 18:09
Zag ik laatst op de site van Frietbek, pardon Feedback, staan voor onder de 300 pleuro. Aangezien ik iets zoek wat vetter klinkt als mijn huidige jammerplank leek het me wel wat en ik heb nou eenmaal een zwak voor explorer achtige gitaren. Iemand er al eens op gespeeld en zo ja is tie het geld waard? Dean heeft ook gitaren van hetzelfde kaliber maar allejezus, die headstock.....argh.

rePUNKtative
2 januari 2003, 15:55
Ik vond het niks :sad:

Spelen totaal niet zoals de oude Destroyers helaas...

IJzerbroot
2 januari 2003, 16:03
Auwwww...was ik al bang voor. Tis dat feedback vlakbij zit. Moet ik dan toch gaan voor een Dean of een epi gothic? Blijft tovh in hetzelfde straatje.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: IJzerbroot op 2003-01-02 16:08 ]</font>

FNaRK
2 januari 2003, 16:09
kep ook al zitten kijken,
misschien iets als "upgrade" project ??

IJzerbroot
2 januari 2003, 16:58
Ja, maar dan koop je in feite alleen een gave plank met rommel erin in het ongunstigste geval. En dan weet ik nog niet eens hoe de hals speelt. FF proberen dan maar.

FNaRK
2 januari 2003, 17:06
uiteraard eerst ff proberen hoe de hals speelt....
ben nu trouwens aan het kijken naar een Kramer (Designer serie) Ziet er ook erg leuk uit en is niet duur (330 dollar)

FNaRK
2 januari 2003, 17:15
De Ibanez DT420 is trouwens helemaal super-vet !!! Erg jammer dat 'ie niet in nederland te krijgen is (staat wel op de Ibanez USA site)

Anders Destium
2 januari 2003, 17:36
De 420 is idd zeer de moeite waard, vooral in het candy red... De 120 is vergelijkbaar met een Epi Goth, bagger allebei namelijk. Je kunt het beste even doorsparen en hopen dat je ergens een LTD Explorer vind, dat zijn zekers mooie dingen waarmee je voor relatief weinig geld een goede gitaar in je klauwen hebt...

IJzerbroot
2 januari 2003, 18:12
Zo zeg, iedereen ineens wakker ofzo....maar goed, ik ga die DTX eerst even bepotelen voordat ik een oordeel vel. Ik laat het weten uiteraard.
De 420 zou natuurlijk te gek zijn, maar dan kun je net zo goed naar een Hamer kijken die ik persoonlijk ietsie mooier vind. Jammer dat die 420 niet in NL te verkrijgen is. Kan 'm niet vinden op de site van Serlui BV.
Maar hoe zit het met die Dean modellen, is dat wat?

Ic3gl0vE
2 januari 2003, 18:14
wat dacht je van een tweedehands jackson kelly

IJzerbroot
2 januari 2003, 19:32
Ook niet vervelend...is alleen ff zoeken.

Barret Wallace
2 januari 2003, 19:40
[quote]
Op 2003-01-02 17:36, schreef Anders Destium:
De 420 is idd zeer de moeite waard, vooral in het candy red... De 120 is vergelijkbaar met een Epi Goth, bagger allebei namelijk. Je kunt het beste even doorsparen en hopen dat je ergens een LTD Explorer vind, dat zijn zekers mooie dingen waarmee je voor relatief weinig geld een goede gitaar in je klauwen hebt...


Ik heb zon een esp LTD explorer uitgetest maar man wat zijn dat klotedingen die hals voelt als troep in je handen..

IJzerbroot
2 januari 2003, 22:58
Repunktative, waarom vond jij het niks?