PDA

View Full Version : Gibson SG special WC?



Tob!as
24 februari 2007, 14:14
Ik ben erg geinteresseerd in deze gitaar:

http://www.feedback.nl/?id=55&b=10501WC

Maar weet iemand of hij waardevast is en of hij in kwaliteit zoveel verschilt van bijvoorbeeld deze (klik) (http://www.feedback.nl/?id=55&b=10501HCH) ?

Heeft iemand misschien ervaring met deze gitaar?

LP_CL
24 februari 2007, 14:24
in vergelijking met de standard suckt de special. Maar tblijft wel een fijne gitaar... Kost ook serieus wat minder.

Dude
24 februari 2007, 14:30
De lak/wax weet ik hoe je het noemt op die special is iets waar je van moet houden zeggen ze, ik vond het bijzonder ruk spelen.

happynjitram
24 februari 2007, 14:41
Koop anders die standard van Dude!!!

RvB
24 februari 2007, 15:10
in vergelijking met de standard suckt de special. Maar tblijft wel een fijne gitaar... Kost ook serieus wat minder.

Ligt echt aan welke special je met welke standard vergelijkt. Er zitten zeer goeie specials tussen (daar heb ik er nl. 1 van). Vergelijk ze goed en kijk wat voor jou het fijnst is. Die van mij kostte €748 nieuw en is dus €500 goedkoper dan de standard. Zoveel verschillen zitten er ook niet tussen de beide gitaren (qua factor voor het geluid iig). Zelfde hout, zelfde elementen, zelfde neck (volgends mij), alleen de lak en de kleur zijn de grootste verschillen.

Want een goeie special doet zeker niet onder voor een standard!!!

Squier4ever
24 februari 2007, 15:14
sommigen vinden de special qua klank zelfs beter door de minder high-output pups in de special...

Tupelo
24 februari 2007, 16:49
Ik heb ff gemist waarom die van Dude te koop is..?
Ik dacht dat hij er juist zo dol op was.. :confused:

Dude
24 februari 2007, 17:21
Ik heb ff gemist waarom die van Dude te koop is..?
Ik dacht dat hij er juist zo dol op was.. :confused:


prioriteiten stellen he... heb een nieuwe gitaar besteld omdat ik wat cleane mogenlijkheden mis in de sg en daarvoor moest er wat uit. Mijn andere 3 gitaren zijn helemaal passend bij wat ik zoe en voor 99% blijvertjes voor mn kinderen en de sg was dat niet echt...

maar back ontopic !

LP_CL
24 februari 2007, 18:46
Ligt echt aan welke special je met welke standard vergelijkt. Er zitten zeer goeie specials tussen (daar heb ik er nl. 1 van). Vergelijk ze goed en kijk wat voor jou het fijnst is. Die van mij kostte €748 nieuw en is dus €500 goedkoper dan de standard. Zoveel verschillen zitten er ook niet tussen de beide gitaren (qua factor voor het geluid iig). Zelfde hout, zelfde elementen, zelfde neck (volgends mij), alleen de lak en de kleur zijn de grootste verschillen.

Want een goeie special doet zeker niet onder voor een standard!!!
zelfde elementen????

NOT... :stop:
498T > 490T imo

vulvasonic
24 februari 2007, 21:24
Ik vind 'm super. Zeker voor dat geld. En persoonlijk hou ik meer van de walnoot variant.

En waardevast is ie ook nog wel. Niet in de eerste jaren, maar dat is normaal.
Lekker ding. Ik zou 'm er zelf graag bij willen hebben.

Tob!as
24 februari 2007, 21:36
thnx allemaal!
ik ga hem denk ik wel kopen :cooler:

volgende week even langs de Feedback dan maar!

vulvasonic
24 februari 2007, 21:40
thnx allemaal!
ik ga hem denk ik wel kopen :cooler:

volgende week even langs de Feedback dan maar!

Wel foto's posten hè? :D