PDA

View Full Version : Mijn 1e nummer: The Beginning



Gitaristje 18
24 februari 2007, 13:12
Ik heb nu mijn eerste "echte" nummer af. :) Met echt bedoel ik dat dit nummer is opgebouwd uit toonladders en akoorden die daarbij horen enzovoort.
Ik vond het maken van het nummer best moeilijk, het was best pittig om uiteindelijk tot tevredenheid te komen. Toch vond ik het erg leuk om te doen. :satisfie:

Op de elektrische gitaar na zijn alle instrumenten MIDI instrumenten. De elektrische gitaar heb ik zelf ingespeeld.

Dit is de link:

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=666894

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hoe vinden jullie het nummer, wat vinden jullie goed, wat zijn punten ter verbetering?

Bedankt :satisfie:

Reel Big Fish
24 februari 2007, 13:30
Het heeft echt op het begin zo'n bepaalde feel om achter een shooting game te zetten (beetje Halo achtig), na 1 minuut niet meer though :p

Ik vind het wel wat hebben, alleen heb ik op sommige stukken wel een idee van "cut to the chase",... maar zeker niet verkeerd! :)

e!
24 februari 2007, 13:35
+
Geen slecht begin. Redelijk wat werk gestopt in de backing track. Ok gitaarsound. Er is sprake van een song structuur die bovendien niet direct voorspelbaar is, which is good.

-
Kan verder uitgediept worden. Het is nog wat veel decor en weinig verhaallijn.

Geen slecht begin dus. Vooral doorgaan zou ik zeggen.

The Mess
25 februari 2007, 10:40
Het heeft echt op het begin zo'n bepaalde feel om achter een shooting game te zetten (beetje Halo achtig), na 1 minuut niet meer though :p

Wat je zegt!
(Lijkt me trouwens wel vet als je een beetje aan het Halo'en bent ;D

@ Topicstarter: goed begin! Ga zo door :)