PDA

View Full Version : GESTOLEN in Nijmegen: 3 Fender basgitaren



mifune
23 februari 2007, 17:46
Afgelopen maandagnacht is er in ons huis ingebroken, wij waren op dat moment een aantal dagen op vakantie. Hierbij zijn o.a. al mijn instrumenten buit gemaakt, 3 Fender basgitaren en een Epiphone akoestische gitaar.
Hieronder een overzicht:

1. Fender Jaguar bass, zwart, 2005, serienr. R063857
Dit model is vrij zeldzaam, moet dus opvallen!

2. Fender Jazz Highway 1, sunburst, 2004, geen ser. helaas.
Deze gitaar is op de achterzijde behoorlijk beschadigd. Ook op de voorzijde zitten verschillende beschadigingen. Op de achterzijde zit een sticker van de band Stereolab (geel/oranje, twee pijlen en plusjes, het Stereolab gedeelte staat er niet op). Nog een uniek kenmerk van deze bass zijn de Curtis Novak elementen. Deze zijn op de onderzijde gesigneerd door mr. Novak zelf. Ook is de gitaar voorzien van straplocks.

3. Fender Musicmaster, (daphne)blue, 1976, geen ser. helaas.
Ook deze gitaar valt op! De kleur is niet origineel en zit er met vrij dikke lagen op. Tevens zit er op de voorzijde een schroef gedraaid, die er niet hoort. Naast dit alles zit er een te gekke sticker van een hondje op (met glitters).

Foto's e.d. zijn te vinden op het Basgitaarforum. Dit in verband met het actualiseren van de informatie, is gemakkelijker als het op een plaats staat.

http://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?t=9711

Ik hoop dat jullie de verschillende aanbieders in de gaten kunnen houden, want ik wil ze ontzettend graag terug! Daarnaast heb ik ze de komende tijd verschrikkelijk hard nodig...

Voor mensen die willen weten in welke band ik speel: Merry Pierce (http://merrypierce.com , http://myspace.com/merrypierce )

Voor diegene die een gouden tip geeft is een beloning beschikbaar!

Bedankt!

L4A
23 februari 2007, 19:31
Shit man! Kan niet veel meer doen dan je succes wensen met je zoektocht... (en m'n ogen open houden).

mikeyaxeman
23 februari 2007, 19:51
Shit ik hoop dat je ze terug vindt!
Vind het altijd treurig om dit soort berichten te lezen, ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven en al helemaal als het om (bas)gitaren gaat.

De Beer
23 februari 2007, 20:15
Klootzakken! ze zullen niet eens effe gewoon je stofzuiger jatten of zo!

vulvasonic
23 februari 2007, 23:32
Ik weet dat er in Nijmegen een paar gasten rondlopen die met enige regelmaat instrumenten jatten. De 'hoofddader' (ik denk 'm van gezicht te kennen, maar ik weet helaas niet wie het is) is zwaar aan de drugs en geen heel groot licht.

Zo heeft hij ooit een paar gestolen gitaren bij Patrick Koopmans aangeboden.

Laat in ieder geval de beheerders van de bekendste oefenruimtes in en rond Nijmegen weten van deze diefstal. Ook gitaar- en bastechneuten in Nijmegen en omstreken en zelfs de studio's. Alle personen of instanties die iets met muziek te maken hebben moet je een mailtje sturen, of anderzins benaderen.
Zij komen het meest in aanraking met de scene en de muzikanten. Zij kennen de ongure types.

Ondertussen hou ik uiteraard ook mijn ogen en oren open.

Ik hoop echt van harte dat je je spullen terug vindt.
Succes.

patricia
23 februari 2007, 23:38
ja dat is idd zwaar klote dude.

ik heb de eeuwige angst dat het mij ook overkomt.
lijkt me veselijk mijn gitaren of de basgitaren van mijn vriend gejat.
ook ik hoop dat je snel de boel terug krijgt.
sterkte!!

FC Spoiler
24 februari 2007, 08:51
Klootzakken! ze zullen niet eens effe gewoon je stofzuiger jatten of zo!

Daar staat bij mij al de doodstraf op! http://www.basgitaarforum.nl/images/smiles/icon__bat.gif

Hopelijk leiden dit soort "internetgemeenschappen" ertoe, dat gestolen gitaren/bassen e.d. in Nederland e.o. onverkoopbaar worden...
Mocht iemand ooit een inbreker/breekster in zijn/haar huis aantreffen, ruk dan gerust zijn/haar kop van zijn/haar romp. Als de politie hier over gaat zeuren, dan zeg je maar dat het van mij mocht... http://www.basgitaarforum.nl/images/smiles/icon_wink.gif

Cheerz en succes met het terugvinden van je bassen!

De Beer
24 februari 2007, 20:31
Mocht iemand ooit een inbreker/breekster in zijn/haar huis aantreffen, ruk dan gerust zijn/haar kop van zijn/haar romp. Als de politie hier over gaat zeuren, dan zeg je maar dat het van mij mocht... Thanx!
Handig, forum connecties.

dr.distortion
24 februari 2007, 21:29
die gast meenemen in het bos en zijn kop eraf hakken! Als iemand vragen stelt, dan zijn er hier genoeg mensen waar je op dat moment koffie had kunnen drinken, incl. me...capisce? ;)

dePerik
24 februari 2007, 23:06
Ik zal maandag als ik repeteer goed in onze oefenruimtes kijken naar advertenties.... en zal ik 'm ook even voor je in elkaar schoppen als ik de dader tegen kom? Je zegt het maar :angry:

MarkS
25 februari 2007, 02:11
Ik weet dat er in Nijmegen een paar gasten rondlopen die met enige regelmaat instrumenten jatten. De 'hoofddader' (ik denk 'm van gezicht te kennen, maar ik weet helaas niet wie het is) is zwaar aan de drugs en geen heel groot licht.

Zo heeft hij ooit een paar gestolen gitaren bij Patrick Koopmans aangeboden.

Lang steil bruin haar, meestal brildragend en vaak ook een bandana om?

vulvasonic
26 februari 2007, 00:53
Lang steil bruin haar, meestal brildragend en vaak ook een bandana om?

Nee, ik heb iemand anders op het oog. Maar misschien heb ik wel de hele verkeerde persoon voor me. Maar de door jou beschreven persoon is ook van een bedenkelijk niveau, begrijp ik?

MarkS
26 februari 2007, 01:05
Heeft een zekere reputatie idd. Heb ik ooit mee in een bandje gezeten.
Betreffende is in ieder geval niet vies van heling van gestolen gear, en heeft ook enige ervaring met het ongeoorloofd binnentreden van andermans perceel. Zwaar aan de drugs valt wel mee eigenlijk. Maar als je structureel geen cent te makken hebt en toch erg bent gesteld op je dagelijkse doses bier en joints...