PDA

View Full Version : adapter 1000ma



Fenndangoband
23 februari 2007, 15:24
Vraagje...

Ik heb volgende pedalen:

Ernie Ball Volume
Korg DT10 tuner
EH LPB2 Boost
EH Small Stone Phaser
Rocktron Tsunami Chorus
Cry Baby WahWah
Muff Fuzz Clone

Kan ik deze allemaal voeden (behalve volume pedaal) met adapter van 1000ma met daisy chain... of verlies ik toch veel sound van de pedalen en is het beter per pedaal een adapter te gebruiken? Of misschien 2 adapters van 1000ma met daisy chain?

thanks.

Er zijn al veel topics over voedingen maar is me toch nog niet duidelijk voor mijn set up. Geen PP2/ Brick/e.g. (vind deze oplossingen iets te duur)

Fuhgawz
23 februari 2007, 16:37
Waarom zou je geluid beter zijn bij twee adapters!? Dat heb ik nog nooit gehoord!
Anywho, ik voed zeker anderhalf keer zoveel pedalen met één enkele 1000mA adapter, dus ik verwacht niet dat je daar problemen mee gaat hebben..

Rinze
23 februari 2007, 17:55
Hangt ervan af wat je pedalen "trekken". Even nakijken, anders kun je ook een 1spot kopen, die levert meer dan genoeg.

Erikt
23 februari 2007, 22:58
Inderdaar, de onespot heeft 1700mA.. dat moet meer dan genoeg zijn!

Fenndangoband
26 februari 2007, 11:28
Waarom zou je geluid beter zijn bij twee adapters!? Dat heb ik nog nooit gehoord!
Anywho, ik voed zeker anderhalf keer zoveel pedalen met één enkele 1000mA adapter, dus ik verwacht niet dat je daar problemen mee gaat hebben..

Tja... ik weet het ook niet echt... maar uit de topics over "voedingen" heb ik afgeleid dat Onespot oplossingen toch wel wat van je toon wegnemen omdat de laatste pedalen in keten niet genoeg gevoed meer worden... vandaar mijn verwarring en mijn idee om 2 adapters te gebruiken (het principe van "verdeel en heers (met je geluid)"). :hippie:
Bedankt voor de antwoorden... het wordt de OneSpot.