PDA

View Full Version : headrack ?? iemand al eens gezien ?



Dude
23 februari 2007, 12:18
In vond het vrij orgineel, misschien bestaat het al lang en is het voor jullie gesneden koek..

http://img.villagephotos.com/p/2006-5/1179628/171027395-DSC07308.JPG

opzich erg gaaf verzonnen !


linkielinkie !! (http://spaceboy.powweb.com//index.php?main_page=product_info&cPath=14&products_id=55&zenid=b15bd3e316b7d8ffb2da660ed8d221ef)

robert-gitarist
23 februari 2007, 12:42
Nooit gezien veder maar vind het er wel gaaf uit zien :)

Michael AE
23 februari 2007, 13:30
Ja, al vaker gezien. Er is ook iemand op het Harmony Central Amp Forum die een Mesa Rectifier achtige case heeft gemaakt. Ziet er wel leuk uit, inderdaad.

Raffie
23 februari 2007, 16:12
Kan omwille van beperkte diepte alleen maar voor effectunits gebruikt worden...

Raf

Nocki
23 februari 2007, 17:29
Leuk idee. Gert loopt er ook aan te denken. en ik loop zelf aan een head case met rack erin te denken. tis erg leuk maar nu ik dit plaatje ziet heb ik toch een aantal bedenkingen wat betreft het losse top model. ik ga zelf denk ik toch voor 1 behuizing voor het rack en de fx.

Nocki

De Beer
23 februari 2007, 19:11
Ik ben ook nog steeds zoiets van plan.

Het uiterlijk meer alla die Plexi top, dus onderin 2 HE voor pre-amp en FX(beiden niet diep), en achter het "dichte" (wegneembare) gedeelte wil ik mijn 2x monoblock PA amp, inbouwen evt. als echt 2 lossen mono blocks over dwars oid vanwege de beschikbare ruimte.

Ik wil de case wel van Flightcase materiaal maken zodat ik m'n Floorboard in de deksel(voorkant) kan monteren...lijkt me handig.

Kijken of er genoeg plek overblijft achterin voor een wireless ontvanger.
en een hoop koelling, i guess!

skabouter
25 februari 2007, 13:38
kvind t wel superphat voor thuis, ziet er mooi uit! maar wordt net weer te groot op die manier, en k vind/vond mn racks sws altijd al te groot......voor in de auto/gigs bedoel ik

AART
25 februari 2007, 14:43
Pff, ik laat het lekker bij een normaal rack.
Stukken efficienter.
En voor het uiterlijk enkele honderden euro's uitgeven wara je ook een shockmount rack voor kan halen...

skabouter
26 februari 2007, 14:14
zelf maken vriend :) is vrij makkelijk te doen, en ik denk dat ik zo wat in elk flans voor thuis. maar dan niet voor gigs, want ik ga niet aan de slag met stoothoeken, vlindersloten en afneembare deksels.....maar zo`n top-behuizing voor rack maken is best een leuk idee.

Nocki
6 maart 2007, 11:15
Gert heeft de zijne af en het ziet er heel goed uit.

ik hoop dat hij nog eens foto's post.