PDA

View Full Version : Pinkpop



Don Capo
22 februari 2007, 16:07
Jaja, het is alweer bijna zover, festivallentijd!!!!!!! Heerlijk. Hier alvast hetgene wat mij vandaag onder ogen kwam. Ik ga er dus gewoon weer heen:

Bevestigd door buro Pinkpop:

Muse * Iggy Pop & The Stooges * Lost Prophets * Smashing Pumpkins (afsluiter maandag) * Korn (maandag) * The Fratellis (opener maandag) *

Bevestigd door andere bronnen:

Snow Patrol (zelf aangekondigd na optreden)* Linkin Park (VPRO) * Arctic Monkeys * Marilyn Manson (VPRO) * The Kooks (VPRO) * Razorlight * Evanescence * Maria Mena * Wolfmother (NRC) * Ilse de Lange (3FM) * Juliette and the Licks (eigen website)

Pun
22 februari 2007, 21:30
Ik ga zeker, alleen al het feit dat Iggy komt is genoeg om mij daarvan te overtuigen :) Daarnaast ook nog de Smashing Pumpkins, die ik zeker wil zien, en dan neem ik ook gelijk nog even Muse mee.

Voor de rest nog even afwachten wat er nog meer gaat komen.

spanky_franky
22 februari 2007, 21:47
(psssst.. ga naar Rock Werchter: Metallica, Pearl Jam, Muse, Faithless e.v.a.)

Keesz
22 februari 2007, 21:52
!!!!!11 !!!! Linkin Park!!!!@@121!!

Azaruc
22 februari 2007, 22:04
vind dit zeker geen slechte line-up :o
alleen ben ik bang dat ik het geld niet heb :p

CowGuitar
22 februari 2007, 22:52
Grmpf.. kut-examens..

Don Capo
23 februari 2007, 09:37
(psssst.. ga naar Rock Werchter: Metallica, Pearl Jam, Muse, Faithless e.v.a.)
Helaasch valt dit dus tegelijk met het concert van PJ in Nijmegen waar ik al kaartjes voor heb anders had ik ook zeker hier een tentje opgezet!

CowGuitar
23 februari 2007, 09:42
Helaasch valt dit dus tegelijk met het concert van PJ in Nijmegen waar ik al kaartjes voor heb anders had ik ook zeker hier een tentje opgezet!
Je kan altijd nog de andere dagen gaan :satisfie: Achter PJ aantouren :cooler:

ruezzz
23 februari 2007, 10:11
Juliette and the Licks? Die heb ik eind vorig jaar in Paradiso gezien.
Lekkere band hoor - en een te gek wijf om op het podium te zien.
Ze zingt niet altijd even top, maar dat maakt geen reet uit ;-) - ze is gewoon 100% rock 'n roll. (Zag haar voor het eerst in de film 'Cape Fear' met De Niro, toen was ik al verkocht...)
Had toevallig pasjes voor de 'afterparty' gewonnen:
Erg sympathieke gasten ook nog die muzikanten.

Don Capo
23 februari 2007, 10:55
Je kan altijd nog de andere dagen gaan :satisfie: Achter PJ aantouren :cooler:
Kan wel maar de voor mij leukste band komen de eerste twee dagen die ik dan moet missen. Plus dat ik het te duur vind voor alleen twee dagen. Wil het dan ook helemaal beleven.

Al zou ik Mettalica nog wel graag zien.... Damn

Te weinig tijd en geld voor alle leuke dingen

Stefan90
23 februari 2007, 12:01
Ik wil er wel heen , moet alleen nog een groepje bijelkaar halen want in mn eentje is het niet echt leuk lijkt me:P Maar wel een ubere lineup.

Squier4ever
23 februari 2007, 19:15
lostprophets schijnen ook te komen naar pinkpop maar dat weet ik nie zeker.....

prs
23 februari 2007, 20:11
Ik ga ook weer (zoals ieder jaar). Alleen hopen dat ik dit jaar vrij kan krijgen van stage op pinkstermaandag.
Ben benieuwd naar de andere artiesten....op dit moment zit er niet echt iets bij waarvoor ik zou gaan. Alhoewel, voor de sfeer ga ik ook al altijd.

Azaruc
24 februari 2007, 10:39
damn.... net nog maar ff m'n rooster er op nageslagen, ik zit dus met tentamenweek na dat weekend :( no way dat ik er dan heen kan :(

dan volgend jaar maar :sssh:

Spitfire
24 februari 2007, 10:43
Ik was van plan om weer naar Lowlands te gaan, maar in deze line-up zitten imo wel wat interressante dingetjes...

Don Capo
27 februari 2007, 11:47
Update:



Maandag 28 mei:
- Smashing Pumpkins
- Linkin Park
- Arctic Monkeys
- Scissor Sisters
- Wolfmother
- The Fratellis
- Evanescence
- Dave Matthews Band
- Korn
- Stone Sour
- 30 Seconds To Mars
- The Kooks
- The Magic Numbers
- Macy Gray
- Maria Mena

Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose

Zaterdag 26 mei:
- Marilyn Manson
- Within Temptation
- Juliette & The Licks
- Wir Sind Helden
- Good Charlotte
- C-mon & Kypski
- Stevie Ann
- Viberider

Berik
27 februari 2007, 15:30
Hierbij het programma voor Pinkpop 2007.

Maandag 28 mei:
- Smashing Pumpkins
- Linkin Park
- Arctic Monkeys
- Scissor Sisters
- Wolfmother
- The Fratellis
- Evanescence
- Dave Matthews Band
- Korn
- Stone Sour
- 30 Seconds To Mars
- The Kooks
- The Magic Numbers
- Macy Gray
- Maria Mena Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose Zaterdag 26 mei:
- Marilyn Manson
- Within Temptation
- Juliette & The Licks
- Wir Sind Helden
- Good Charlotte
- C-mon & Kypski
- Stevie Ann
- Viberider


Sorry Jan, maarja, ik heb als Graz ook een naam hoog te houden natuurlijk. Het is maar één dagje eerder.

Ik denk dat het hoofdpodium en het noord-podium voor de maandag en de zondag vol zijn zo en dat er nog 1 tent-acts op maandag bij komt. Voor zaterdag verwacht ik nog 2 acts voor het hoofdpodium. (het is gokken hoor)

Mufftin
27 februari 2007, 20:09
dit jaar is martin op pinkpop te vinden :D

Epipaul
27 februari 2007, 20:55
Ik ben er dit jaar hopelijk bij, als ik mensen kan vinden uit mijn nabije omgeving die én zin hebben én tijd én geld. Wat een line-up zeg. Woei!

Azaruc
28 februari 2007, 14:27
Allemachtig wat een toffe line-up :nervous:

begin steeds meer een hekel aan tentamenperiodes te krijgen :dontgeti:

Veekeren
28 februari 2007, 16:39
Ik moet zeggen, dat voor het eerst sinds jaren Pinkpop voor mij een line-up heeft waarbij ik meer dan 3 bands enigszins de moeite waard vind... Zit er zowaar over na te denken er heen te gaan, nog even vergelijken met Werchter...

mikeyaxeman
28 februari 2007, 17:17
Vind Werchter altijd veel mooier die hebben altijd ongeveer hetzelfde programma + meer!

illusen
28 februari 2007, 17:40
ik wilde naar pinkpop, vorig jaar ok dag geweest, maar ben op schoolreis naar parijs:( en tijdens lowlands zit ik in Praag:( Zijn er nog andere leuke festivals in de zomervakantie?

Mike McCready
28 februari 2007, 18:51
Allemachtig wat een schijtprogramma...

Doe mijn maar Motel Mozaique, Werchter, Lowlands en 4x Pearl Jam :)

Mufftin
2 maart 2007, 13:59
Echt? Dat wist ik helemaal niet! Ik en Rikkerd gaan ook! :cheerup: Kom je gezellig met je tentje bij ons, haha. Met wie ga je nog meer?

mark gaat zowiezo ook nog mee en denk tom dan ook nog wel, ja we maken er een hardenbergs feestje van :D.

CowGuitar
2 maart 2007, 21:27
Allemachtig wat een schijtprogramma...

Doe mijn maar Motel Mozaique, Werchter, Lowlands en 4x Pearl Jam :)
4 x :eek: Waar allemaal?

Mike McCready
4 maart 2007, 17:41
4 x :eek: Waar allemaal?
Londen, Dusseldorf, Nijmegen, Werchter

Dude
5 maart 2007, 10:44
Ik ga ook !


ik zeg minimeeting !!! :hippie:

Mufftin
5 maart 2007, 11:41
Ok vet, Vincent (Rikkerd's broertje, jeweetwel) en Rens (vriend van 'm) gaan ook nog mee. Trouwens, ik hoorde dat jouw vriendin meeging?

sinds wanneer heb ik weer een vriendin :-O, wat weet jij nu al wat er straks gaat komen.
Maar idd ik zeg mini meeting, dus daarvoor allemaal ff naar de kapper he en de tandarts.

hoofd
5 maart 2007, 17:59
Ik ga ook !


ik zeg minimeeting !!! :hippie:

Gozer, weet je 't zeker, jij en een meeting?? Je bent volgens mij nog nooit op een meeting geweest!

drap
5 maart 2007, 20:00
Gozer, weet je 't zeker, jij en een meeting?? Je bent volgens mij nog nooit op een meeting geweest!

+ een heleboel! Dude is degene met de grootste bek die zich nog nooit vertoond heeft!

Squier4ever
24 maart 2007, 15:59
Ik heb net een kaartje gekocht voor Pinkpop!
heb er superveel zin in!

sandra-kane
27 maart 2007, 16:45
goeie bands maarja.
heb het geld niet en zou niet weten welke dag ik zou kiezen.
van sandra :metal:

happynjitram
27 maart 2007, 17:35
Ik vind de eerste dag wel aardig, maar daar blijft het bij

BlackSun
20 mei 2007, 17:55
*SCHOP!*

Nog 6 dagen..... BEETJE ZIN IN MENSCHEN?! :D

Elixir
20 mei 2007, 19:45
ik ga dit jaar helaas niet. Best gave bands, vooral Wolfmother moet ik nog n keer live zien.

Don Capo
21 mei 2007, 14:34
Jaja, het is alweer bijna zover, heb er ontzettend veel zin in!

Squier4ever
21 mei 2007, 16:25
Jaja, het is alweer bijna zover, heb er ontzettend veel zin in!

+1 het schijnt echter wel takkeweer te worden, dus hoop dat dat nog goedkomt

BlackSun
21 mei 2007, 18:09
Nee valt wel mee. Alleen zaterdag paar millimeter, maar in Limburg het minste nog, dus het zal allemaal wel meevallen. (Positief blijven eh :D)

Squier4ever
21 mei 2007, 19:07
uiteraard blijf ik positief.

gnoeontheboard
24 mei 2007, 19:37
Pinkpop is wel vaker ondergeregend, en niet afgelast in de geschiedenis.
Het wordt gewoon een grote blubberboel. MAAR IK GA LEKKER.

MUSE,ARCTIC MONKEYS,FRATELLI'S :cooler:

etc

Squier4ever
24 mei 2007, 20:37
yeah nog 2 dagen! dan gaat het beginnen!

ik heb er enorm zin in!

Don Capo
25 mei 2007, 08:08
mensen het wordt KUTWEER!!! Maar ja, we laten ons niet kennen, heb gisteren al een lading poncho's ingeslagen.

Hellsbellsnl
25 mei 2007, 08:28
K.U.T. weer

K walitatief
U itermate
T eleurstellend
WEER

ach, gewoon zeiltje oppe kop en GAAAAAANNNNNNNNNN

BlackSun
25 mei 2007, 12:19
Weerbericht is anders vandaag behoorlijk positieve richting bijgesteld hoor :)

Don Capo
25 mei 2007, 13:26
De verwachting:
´Morgen krijgen we veel neerslag. In de ochtend en een deel van de middag eerst vooral in de oostelijke helft. Later komen de buien (en bewolking) met onweer

in het hele land voor. Plaatselijk valt er meer dan 25 mm neerslag. Het kwik komt, geholpen door wat zonneschijn, te liggen tussen 17 en 22 graden, bij een matige tot aan zee vrij krachtige wind uit het noordwesten tot noordoosten.´



En ´In de nacht naar zondag is het bewolkt met buien, onweer en perioden met regen. Het wordt ongeveer 20 graden. Zondag bevinden we ons eerst nog onder deze bewolking en naweeën met nog enkele buien, geleidelijk meer zon en maxima rond 18 graden. Maandag is het overwegend bewolkt met wat regen of een paar buien en het is koel met 17 graden. De wind is matig tot vrij krachtig uit het noorden tot noordoosten. Dinsdag en woensdag houden buiig weer, afgewisseld door zon en met temperaturen rond 18 graden.´

Hellsbellsnl
25 mei 2007, 13:36
De verwachting:
´Morgen krijgen we veel neerslag. In de ochtend en een deel van de middag eerst vooral in de oostelijke helft. Later komen de buien (en bewolking) met onweer

in het hele land voor. Plaatselijk valt er meer dan 25 mm neerslag. Het kwik komt, geholpen door wat zonneschijn, te liggen tussen 17 en 22 graden, bij een matige tot aan zee vrij krachtige wind uit het noordwesten tot noordoosten.´
´


HA Heerlijk dat pinkpop weer.
Ben blij dat ik het vanaf de luie bank volg met een pot bier van 50 eurocent i.pv. eentje voor 3,50 ofzo (en al dan niet met modder)
Kword er beetje te oud voor denk ik...............:hippie:

Don Capo
25 mei 2007, 13:45
HA Heerlijk dat pinkpop weer.
Ben blij dat ik het vanaf de luie bank volg met een pot bier van 50 eurocent i.pv. eentje voor 3,50 ofzo (en al dan niet met modder)
Kword er beetje te oud voor denk ik...............:hippie:
Je bent van '73, te oud, stel je niet aan man. Je wordt saai!!!

:D

Hellsbellsnl
25 mei 2007, 14:03
Je bent van '73, te oud, stel je niet aan man. Je wordt saai!!!

:D

:rockon: Moet het eerlijk bekennen : ben waarschijnlijk de enigste in nederland die nog nooit naar pinkpop is geweest.
Wel naar:
Roskilde
Arendonk festival
Dynamo
En natuurlijk Bospop,
Pinkpop heeft mij nooit zo aangetrokken ik weet niet waarom?

Enne, 'k wordt echt niet saai,
Heb een zoontje van anderhalf en die moet ik gitaar leren spelen (lol)
En die moet 7 & 8 Juli mee naar bospop (even maar hoor is slecht voor de kinderoortjes en daarna mag mama met hem naar huis en gaat vaders flink feesten)

BlackSun
25 mei 2007, 14:28
Dan nu even een ietwat positievere weervoorspelling :D :

"WeerOnline
vrijdag 25 mei, 12:06

Pinksterweer
Moet de paraplu mee?

Vanmiddag is er een tweedeling in ons land. De kustprovincies hebben flinke zonnige perioden en houden het waarschijnlijk droog. Het zuidoosten daarentegen ligt in vochtige en onstabiele lucht waarin zich vooral in Limburg stevige regen- en onweersbuien kunnen ontwikkelen. De temperatuur loopt op naar 22 graden op de Noordzeestranden en Wadden tot ruim 25 graden in het oosten. Hierbij staat er weinig wind, maar koelt het vanmiddag op het strand af omdat de wind uit westelijke richting gaat waaien.

Om de ontwikkelde buien te volgen, zie: radarbeelden.

Vanavond stroomt met een overal naar het noordwesten draaiende wind koele en drogere lucht over ons land uit. De buienkans neemt hierdoor sterk af. Wel drijven er vanaf de Noordzee wolkenvelden binnen waaruit lichte regen kan vallen. De temperatuur daalt vannacht naar 9 graden in Friesland tot 12 graden in Zeeland en Limburg.

Morgen wordt de warmte naar Duitsland verdreven. De dag start in het oosten grijs met een enkele bui, maar vanuit het westen komt de zon er in de loop van de dag steeds beter bij. In de middag blijft het op de meeste plaatsen droog en zijn er zonnige perioden afgewisseld door stapelwolken. De temperatuur doet wel een flinke stap terug want het wordt 15 graden in Friesland tot 18 graden in Limburg. Hierbij staat er een overwegend matige noordelijke wind.

Het heeft er alles schijn van dat de pinksterdagen fris en wisselvallig gaan verlopen. We liggen ingeklemd tussen depressies boven de Britse Eilanden en Duitsland waardoor buiengebieden voortdurend in onze nabijheid zijn. Dit wil echter niet zeggen dat we een paar verregende dagen tegemoet gaan.

Eerste pinksterdag hebben we de grootste kans op een paar buien in de middag. Hierbij kan het stevig regenen, maar lokaal zullen er grote verschillen zijn in weerbeeld. De zon heeft het lastig, maar doet wel haar best de zondag wat extra glans te geven. De temperaturen zijn met 14 graden in het noordwesten tot 18 graden in Limburg bescheiden.

Tweede pinksterdag verandert er in grote lijnen weinig in het weerbeeld. Wel lijken de buien een lokaler karakter te hebben. De temperatuur doet nog een stapje terug om landelijk rond 14 graden uit te komen."

Hellsbellsnl
25 mei 2007, 14:33
Wat een weer weer.:seriousf:

Hellsbellsnl
25 mei 2007, 15:09
He verdomme, m'n eerste Pinkpop en het word kutweer!
Ik heb ook poncho's gekocht, roze van de Blokker. :rockon:
Alleen zit ik nu in dilemma over het schoeisel... Is de modder echt heel erg? Ik heb maar één paar schoenen (O wat voelt dat onvrouwelijk om te zeggen, maar ik ben echt geen manwijf hoor...), maar om nou direct met dikke regenlaarzen te gaan lopen...
Wat doen jullie?

Lieslaarzen zijn handig.
Als het erg koud wordt gewoon pissen heb je in iedergeval warme benen.:seriousf:

Geintje hoor,
Normaal een paar goeie "kistjes" volstaan mits ze een beetje waterdicht zijn en goed onderhouden.

Spitfire
25 mei 2007, 15:34
Ik vind: een festival zonder regen/modder is geen festival. Herinner me nog wel van Lowlands vorig jaar dat die regenbui op zondag m'n horloge én mobiel hadden gemold (inmiddels doet dat horloge t weer) en natuurlijk de heerlijke modderglijbaan bij de Alpha tent.

Maargoed, als ik jou was zou ik gewoon regenlaarzen mee nemen als je denkt dat het erg wordt. Iedereen loopt dan op laarzen.

BlackSun
25 mei 2007, 15:39
Ik heb vorig jaa rop lowlands serieus bijna niemand op laarzen gezien ??

Ik ga gewoon op mn sportschoentjes, net als de modderpartij bij Lowlands vorig jaar :D

Spitfire
25 mei 2007, 15:40
Ik heb vorig jaa rop lowlands serieus bijna niemand op laarzen gezien ??

Ik ga gewoon op mn sportschoentjes, net als de modderpartij bij Lowlands vorig jaar :D

Dr werd mooi weer voorspeld weet je nog? Rare knakker als je dan regenlaarzen mee neemt :p

BlackSun
25 mei 2007, 21:08
Oja:D

Mensen...tot morgen...ik duik vast mn bed in :D

Yamhammer_71
26 mei 2007, 09:10
Pink op Pinkpop :seriousf:

gnoeontheboard
26 mei 2007, 10:52
Wat een weer gister hier ( Landgraaf ) onweer en regen....
Dat wordt modder :(

Moet laarzen kopen....

gnoeontheboard
26 mei 2007, 22:48
Regen, tijdens Marilyn Monroe, daar miste ik persoonlijk niet zo veel aan.
Veel regen!!!! Nu thuis, morgen Muse :strat:

Pais
26 mei 2007, 23:01
Dan heeft friesland geluk gehad. Wij hadden vandaag tijdens het fries straatfestival geen regen gehad.

Yamhammer_71
27 mei 2007, 00:31
You will be amused with Muse :blast:

Hardguitar
27 mei 2007, 09:33
HA Heerlijk dat pinkpop weer.
Ben blij dat ik het vanaf de luie bank volg met een pot bier van 50 eurocent i.pv. eentje voor 3,50 ofzo (en al dan niet met modder)
Kword er beetje te oud voor denk ik...............:hippie:

Op welke zender wordt het dan uitgezonden 8-) ??

Want ik heb gisteren een tijdje zitten zappen om wat tegen te komen maar niets gezien :nervous:

edit: 3 voor 12 ... kwam er gister nog achter, vandaag komen naar mijn mening de beste bands 8-)

Einzeln
27 mei 2007, 15:53
Shit zie ik net de Noisettes spelen. Gaat dat zien mensen!!!

Squier4ever
29 mei 2007, 14:27
ik ben net terug en heb echt het weekend van mijn leven gehad. hoewel af en toe een nogal emo programma was het echt zeer goed, na gogol bordello zat bij mij de sfeer er helemaal in. ook daarvoor was het erg goed hoor daar niet van.
enkele bands gezien die al heel lang op mijn lijstje stonden, oa. lostprophets, iggy & the stooges, snow patrol, muse, WOLFMOTHER (omg zo supervet!), arctic monkeys en natuurlijk linkin park! dat was voor DE reden om naar pinkpop te gaan, zeker toen de rest van de line up bekend werd. ze hebben IMO geweldig gespeeld echt een strakke set. ook de smashing pumpkins vielen niet tegen.

wat erg stoer was bij marilyn manson was het onweer op de achtergrond, alsof het er bij hoorde, jammer van de vele regen die daarmee gepaard ging.

al met al supervet, glibberend op mijn allstars, veel zuipen en weinig slapen!

Magic Bean
29 mei 2007, 16:29
Bij Marilyn Manson ging het onweren en toen Gabriel Rios 'Broaddaylight' ging zingen begon de zon te schijnen...:D
Echt een superweekend.
Iemand anders nog naar Krezip geweest? (was tegelijktijd met de lost prophets, ipv amy winehouse)
Check de filmpjes op youtube maar eens, niet normaal wat een sfeer daar!

Mufftin
29 mei 2007, 22:24
ik vond pinkpop zoooo vet :D

alleen, stone sour, die homo's van die sisters, evental en korn vond ik best wel bagger.

Verder goede bands :d

Squier4ever
29 mei 2007, 22:43
Bij Marilyn Manson ging het onweren en toen Gabriel Rios 'Broaddaylight' ging zingen begon de zon te schijnen...:D
Echt een superweekend.
Iemand anders nog naar Krezip geweest? (was tegelijktijd met de lost prophets, ipv amy winehouse)
Check de filmpjes op youtube maar eens, niet normaal wat een sfeer daar!

nee ik was bij de lostprophets, die moest ik gewoon nog een keer zien en ze waren zeer goed vond ik, hoewel een beetje heel erg emo