PDA

View Full Version : davoli



butters
21 februari 2007, 15:50
hoi,

ik heb een oud lampenversterkertje uit ???
wat zou dit waard zijn als het volledig gerestaureerd is?

het model is het zelfde enkel de bediening staat bij mijn model bovenaan.

http://www.fetishguitars.com/mrt/davoli/davolinorosso.html

Nashville6120
21 februari 2007, 17:38
Zegt mij niets maar dat kan ook aan mij liggen :p

Ik denk dat het zo'n geval is van 'wat de gek ervoor geeft'..

wietse
22 februari 2007, 09:24
gewoon die mr T van fetish effe mailen, zal je vast antwoord geven en als je hem wat foto's en info stuurt is hij er blij mee want dan kan hij de site uitbreiden zodat er meer info beschikbaar is.
leuke italiaanse versterkertjes, heb je hem al geprobeerd want voor hetzelfde geld werkt hij nog prima, duur zijn ze vaak niet dus als je hem proffesioneel laat nakijken/repareren dan kan dat denk ik niet uit, willen wel soms erg lekker klinken die davoli buizenbakjes.
en het is in ieder geval een lekker klein buizenbakje voor thuisgebruik.

butters
22 februari 2007, 12:42
de versterker wordt zowiezo indien nodig hersteld en gerestaureerd op mijn werk. is eigenlijk niet van mij maar ik moet hem wel testen enzo :-)

op marktplaats staat juist dezelfde maar dan in 't groen de "mijne" is kinky roze.
ze zien er idd leuk uit. kzal laten weten of ze ook nog goed klinken.

Brammibal
22 februari 2007, 12:50
Oeh, wat een vet ding zeg!
Ik heb ook een davoli top, die kan echt LOEIHARD. Erg grappig ding, er zitten bij mij ook 4 knoppen voor reverb, tremolo en 'distortion' op. maar de distortion knop doet helemaal niks. Ik zet er in de band altijd een zoom driver voor en dan werkt die erg geod voor een punk bandje.

Ohja, over de waarde. Ik heb de top + (2x10, 2x8) cabinet, beide van davoli voor 50 euro gekocht.

butters
22 februari 2007, 13:27
Oeh, wat een vet ding zeg!
Ik heb ook een davoli top, die kan echt LOEIHARD. Erg grappig ding, er zitten bij mij ook 4 knoppen voor reverb, tremolo en 'distortion' op. maar de distortion knop doet helemaal niks. Ik zet er in de band altijd een zoom driver voor en dan werkt die erg geod voor een punk bandje.

Ohja, over de waarde. Ik heb de top + (2x10, 2x8) cabinet, beide van davoli voor 50 euro gekocht.

das een goede prijs. :-) (maar daar zal de firma hier niet akkoord meegaan)