PDA

View Full Version : Machine Head-The Blacking



Malle Eppie
21 februari 2007, 13:42
Ben sinds gistermiddag de nieuwe plaat van Machine Head aan het beluisteren en na elke luisterbeurt vind ik hem beter!

De heren Flynn en Demmel kunnen een serieus stukje gitaarspelen!

Wat een meesterlijke plaat!!! En wat een gitaargeluid! Geloof dat zowel Rob en Phil alle ritme stukken van deze cd met een LTD F-series ingespeeld hebben. Mmmmm, toch maar eens proberen dan....

Die gaan ons veel plezier geven tijdens de concerten.

Tho
21 februari 2007, 14:49
Ik word nu toch wel heel erg beniewd..

pinchaholic
22 februari 2007, 16:54
Ik luister het album al een paar weken. Het is een vet album.

Wat me vooral opvalt is dat het geluid zo ontzettend goed is. Ik weet niet wie het geproduceerd heeft (metal lieveling Andy Sneap misschien?)

De intro van opener "clenching the fist of dissent" is wel heeeel erg metallica (rasmussen era) Maar tja, I am a sucker for that sound...

Conclusie: Machine Head heeft een retestrak album afgeleverd met een exorbitante hoeveelheid riffs en prima solo's. Een stuk beter nog dan TTAOE.

Kan niet wachten tot ik ze op Fields of Rock zie!

jorrit
23 februari 2007, 14:43
hmz klinkt goed, vond MH vroeger altijd vet dus maar eens ff weer gaan luisteren...

maar ingespeeld op een ltd? zou goed kunnen maar deze jongens kunnen aan alles komen.. ist geen esp geweest?

De Beer
23 februari 2007, 20:39
The Blackening is inderdaad rete bruut!

Productie is precies zoals ik hem graag heb!
Flynn doet zoals altijd (gelukkig)zelf alle vocals!

Volgens mij hadden ze "Halo"(tr.6) al gepeeld in de melkweg de laatste keer dat ze daar stonden, maar damn dit is een instant klassieker!
Heb hem al een paar weekies non-stop in de auto aan...heerlijk tussen "klanten ritjes" door(taxi).

Ik was hem 1 keer vergeten uit te zetten zegt die gozer..."Godver is dit de nieuwe Machine Head?" Waar heb je die vandaan? Doe eens harder!
Best een goede smaak voor een 50er in pak LOL.

Komt zeker een origineel als hij uit is.

new deep
24 februari 2007, 01:16
vette plaat, ik luister nu naar Halo... als vanouds

Reel Big Fish
24 februari 2007, 01:31
Super album, zoals ik in het andere topic ook al zei :D