PDA

View Full Version : Hallow



StringImprovisor
21 februari 2007, 02:41
Hallo iedereen,
Ik ben Artjom, kom oorsponkelijk uit ST.Petersberg, Rusland. (Dus let aub niet te veel op mijn spelling).
En woon in het westland (Zuid-Holland).
Ben 16 jaar.

Ik weet niet precies of ik hier thuis hoor, maar ik speel al een tijdje gitaar. Mijn vader was gitarist, dus toen ik nog jong was heeft hij mij deuntjes geleerd op een 7 snarig gitaar (Russische Gitaar). 4 akoorden, daarme kon je improviseren, en een boel Russische gevangenis/blues liedjes spelen.
Op mijn 12e ben ik les gaan volgen, en kreeg een 6 snarig acoustisch gitaar. Ik heb 2 jaar klassiek/spaans muziek gestudeerd. Toen kreeg ik wat meer vrienden die muzikanten waren, en omdat zij rock speelde (noem me maar een meloper :roll: ), besloot ik om ook is wat te proberen. Leende vaak een electrische gitaar van een vriend.

Maar de laatste 6 maanden, ben ik vooral gaan intereseren in Jazz. Ben aan het sparen voor een Gibson (Dit kan nog jaren duren, ik heb pas 80 euro van de 1,800).
En heb een droom om ooit in de Rock Accademie te komen.

Ik hoop dat ik hier wat tips kan vinden voor gitaar spel. :)

Tho
21 februari 2007, 09:50
Welkom hier Artjom! Je hebt ook goedkopere gitaren hoor. Kijk maar eens naar Epiphone, niks mis mee!

robert-gitarist
23 februari 2007, 23:18
Strazdvoedje!
Welkom hier op het forum.
Zoals Tho al zei,er zijn meer merken dan Gibson ;)

have fun hier.

Pakka :cooler:

davidof
24 februari 2007, 01:30
kvind epiphone beter dan gibson :$ .. ik heb al op gibson sg special gespeeld en ik vind eerlijk gezegd men g400 beter klinken

WELKOM