PDA

View Full Version : weer een harde track van MHMUSIC!!



michiel "blade RH4 c"
20 februari 2007, 18:34
dag mensen,

bij de vorige track werd er geklaagd over te weinig gitaren.......nou volgens mij hebben we daar nu geen last van hahaha :rockon: :rockon:

veel plezierrrrrrrrrrr

http://www.mhmusic.nl/mhm/index.php?action=view&type=zoom&class=content&id=tracks&extlang=nl

track heet: "no more lies"

Soulflyhigh
20 februari 2007, 20:56
Sorry dit is echt mijn muziek niet ik dacht dat nu-metal nu wel dood was

michiel "blade RH4 c"
20 februari 2007, 22:32
nou gast.....er wordt toch ook nog steeds muziek gemaakt uit de jaren '70??
(wolfmother)

misschien komt het wel weer helemaal terug hahaha en zijn we de eersten hahaha



maar weinig mensen hier die er naar luisteren volgens mij?? had er iets meer van verwacht op het gitaarnet.nl forum.

ik ben hier natuurlijk ook nog niet zo lang dus dat zal ook wel een reden......

in iedergeval alvast bedankt voor het luisteren

Michel89
20 februari 2007, 23:26
nou gast.....er wordt toch ook nog steeds muziek gemaakt uit de jaren '70??
(wolfmother)

misschien komt het wel weer helemaal terug hahaha en zijn we de eersten hahaha

Waar. Als ik kijk wat er vandaag de dag wordt gemaakt word ik van een groot deel nou niet bepaald vrolijk, en luister ook meer naar de oudere dingen.

Dit is echter ook nie echt mijn ding, maar het heeft wel iets aparts. Klinkt erg als Limp Biskit, of bepaalde nummers van Linkin Park, heb ik het juist? Maarja khou er nie van. Sorry. Andere mensen zullen het waarscheinlijk te gek vinden maarja je moet er van houden. Het klonkt verder wel oke hoor.

Maareh wat ik wou zeggen ik ging rondbladeren in de nummers, en er zitten wel naar mijn mening veel leukere dingen tussen vind ik. Two minutes of a rest vind ik te gek. Dit soort muziek zou trouwens ook veel meer te bespreken zijn op GITAARnet.nl omdat het gefocussed is op GITAAR, dus daar had je denk veel meer reacties op gekregen. Het nummer No more lies is niet echt bepaald gefocussed op gitaar denk ik, meer op de tekst, hoewel de gitaar wel strak is, maar speelt slechts een backing. Maarja ik weet nie zeker hoor, posters zijn soms lui. :mad: :)

michiel "blade RH4 c"
21 februari 2007, 08:22
ok bedankt voor je uitleg hahaha ik ben van oorsprong gitarist maar ben steeds meer een producer aan het worden vandaar dat je geen overdreven gitaarnummers van mij hoort.

heb ik wel gedaan maar dat is toch echt wel passe in mijn ogen hahaha (weer een mening)

FrankS
22 februari 2007, 01:35
Hey vette shit hoor :D Doet me wel enigszins aan Three Little Piggies denken ofzo haha, maar het klinkt gewoon goed ja!

Veekeren
22 februari 2007, 16:12
4 jaar geleden zal je er ongetwijfeld meer succes mee gehad hebben, maar ik vind het wel oke. Niet geweldig, maar zeker niet slecht. Alleen komen de motherfuckers, de fucks en dergelijke toch wel geforceerd en geimiteerd over...

michiel "blade RH4 c"
22 februari 2007, 20:38
:cooler: haha 4 jaar geleden kon ik dit nog niet produceren.......kennis komt langzaam maar het komt wel... :hippie: