PDA

View Full Version : Hallo



LaSnaar
20 februari 2007, 13:54
Hallo allemaal,

na heel lang allerlei onderwerpen gelezen te hebben op het forum dacht ik, kom laat ik mezelf maar eens voorstellen. Ik ben 35, v, en heb dit jaar exact 20 jaar iets met snaren; mijn eerste gitaar was een zelf gebouwd multiplex-ding met fretten uit een oude paraplu.....daarna volgde een Yamaha rgx en heel veel studeren, toen een bas en daarmee o.a. een 'carriere' als kerkkoor-bassist. Vervolgens een hele tijd niets, toen weer een bas en....een reeks gitaren en pedalen...ik kan er geen genoeg van krijgen, geen dag zonder snaren!!! Sinds afgelopen vrijdag speel ik weer in een bandje, Backwatch, (bas), en o,ja, muziek die ik nu vaak op heb staan is RHCP, Franz Ferdinand, Strokes, Arcade Fire, U2, enz.enz, greetz, LaSnaar :jam:

Makor1966
20 februari 2007, 17:40
Sinds afgelopen vrijdag speel ik weer in een bandje, Backwatch, (bas), en o,ja, muziek die ik nu vaak op heb staan is RHCP, Franz Ferdinand, Strokes, Arcade Fire, U2, enz.enz, greetz, LaSnaar :jam:

Heeeeeeeey LaSnaar, welkom en leuk dat je iets post op het forum.
it's me Makor1966, you welbekend van de vrijdagband! :cheerup:
Aarzel vooral niet om suggesties te doen voor nieuwe nummers. :rockon:

groetjes Marrie

LaSnaar
20 februari 2007, 22:53
hahaha hallo makor1966, ik dacht...hoe lang gaat het duren voordat je mij ontdekt en jawel ONMIDDELIJK!!! :) en......wacht maar af ik zal eens even een heleboel nieuwe nummers voorstellen (easy bas, moeilijke zangpartijen natuurlijk),oja handig programmaatje trouwens, erg verhelderend bij sommige nrs; O, ja voor iedereen: LaSnaar en Makor1966 kennen elkaar dus sinds vrijdag :jam:

Makor1966
21 februari 2007, 07:54
Kom maarrrrrrrr met die moeilijke zang & slaggitaar nummers hahaha :D