PDA

View Full Version : musicstore



greendayrocks
20 februari 2007, 13:41
Hey

hoewel thomann altijd mijn stamwinkel is geweest,besloot ik deze keer musicstore eens te proberen. zo gedacht, zo gedaan.
Vorige week woensdag 14/02 heb ik dan een digitech rp300A besteld en wat andere accesoires, om in de vakantie eens goed te spelen. :lp:
Nu zitten we een week later, en nog altijd nix... Ik heb al een paar keer gemaild==>geen respons, in tegenstelling tot wat hier op het forum staat :p. En ook gebeld, maar krijg alleen maar het muziekje te horen , ofwel zeggen dat de lijnen bezit zijn, en dat ik later moet terug bellen $$$.
Ik heb voor de optie Cash on Delivery gekozen.Misschien ligt het daaraan?
Ik ben bereid om 10€ extra te betalen, maar niet voor zo'n trage service :stop:
Iemand dit ookal voorgehad?missch is het toch beter bij thomann te blijven...
Greetz
Sean

Wimvdb
20 februari 2007, 14:04
Tis daar tot maandag gesloten geweest wegens carnaval ;)

dr.distortion
20 februari 2007, 14:17
De laatste twee keer is het mij ook opgevallen dat hun levering stukken trager is geworden dan vroeger. Deze keer werd als reden opgegeven dat decemberdrukte de oorzaak was....en nu dus weer carnaval....Jammer!

Badman
20 februari 2007, 14:33
Ik betaal via overschrijving:

De dag van de bestelling krijg ik van één of ander persoon nog een mail met de bankgegevens... maar daarna duurt het ook nog 7-8 dagen alvorens ik respons krijg dat de bestelling verzonden is (meestal staat na dit mailtje het pakketje er op de volgende dag). Al bij al vind ik dit nog vrij snel, maar ik kan me voorstellen dat die week wachten wel heel erg lang duurt als je bv een nieuwe gitaar hebt laten opsturen... (zoals ik dus nu... aaargh :satisfie: ) :). (Anfin ik heb op hun site gezien dat m'n gitaar daar uit stock genomen is, dus normaal gezien moet ze nu ongeveer bij DPP zijn.)

En oh ja, het is inderdaad zo: vorige maandag en donderdag was de winkel gesloten wegens carnaval. Dus zal het wel wat langer duren...

zeppo
20 februari 2007, 15:33
Heb op 30 januari de RP350 besteld, maar toen ook een aantal dagen niets gehoord. Bleek dat ie in bestelling stond, dom, had ik zelf ook kunnen zien.
Na een dag of 12 kreeg ik mail dat de levering vertraagd was i.v.m. carnaval.

Afgelopen donderdag een mail dattie verzonden was. In de tracker kon je mooi zien hoe ontzettend snel het vanaf dat moment ging: vrijdagmiddag in huis. Overnight dus, en dat is echt wel snel.

Hoe het gaat wanneer het geen Kerst, carnaval o.i.d. is? Geen idee.

Overigens waren ze wel snel met het beantwoorden van mijn "Waar blijft ie nou?" mailtjes

Kim Wilson
20 februari 2007, 15:33
Vrij snel. Een kleine week heb ik moeten wachten op een Greenback.

Me_bigboy
20 februari 2007, 16:35
1 maand en 14 dagen moeten wachten op een emg 81, niks, noppes van bericht, zelf mail gestuurd: na 2 weken antwoord waarin stond dat ze die net gingen verzenden, 2 min nadien een mail gehad dat de pickup verzonden was....lullig

heavy-metal-thunder
20 februari 2007, 17:23
ik had op zaterdag 10 februari besteld. Maandag 12/2 kreeg ik een mail dat de levering binnen de 1 tot 4 werkdagen zou gebeuren. De levering was op donderdag 15/2 (nochtans staat er op mijn faktuur "Lieferdatum 13 Februar 2007"). Ik had de levering wel iets sneller verwacht, maar omdat er niets dringend bij was, was ik toch tevreden. 12,52 euro voor een doosje van 3 sets d'addario 010-46 snaren (waar nog een gratis pakje fret polishing doekjes bij zat). Bij de lokale snarenboer betaal ik 10 euro voor 1 setje snaren en moet ik me nog 10 km verplaatsen. Ik kan leven met hun service (alhoewel ze me toch niet snel meer in hun shop in Köln zullen zien).

armageddon
20 februari 2007, 18:18
De rit naar Koln is het in ieder geval niet waard :) Kwa afhandeling op afstand vind ik ze ook compleet ruk. Gewoon naar Ibbenburen of bestellen bij Thomann.

Bruvtilov
20 februari 2007, 21:37
De rit naar Koln is het in ieder geval niet waard :) Kwa afhandeling op afstand vind ik ze ook compleet ruk. Gewoon naar Ibbenburen of bestellen bij Thomann.

Echt helemaal mee eens. Breek me de bek niet open over hun afhandeling. Ik kan niet geloven dat een winkel zo groot is geworden met zulke abominabele service, Ze steken m.i. Feedback R'dam nog naar de kroon!

DarknessAwaits
20 februari 2007, 22:15
De eerste keer dat ik bij Musicstore wat bestelde was ik ook enkel de klantenservice van Music Produktiv gewend, dus dat viel even tegen. Na een paar dagen had ik zelf een mailtje gestuurd over de status en kreeg als antwoord dat mijn vraag niet klopte omdat het product al verzonden was. Diezelfde dag kreeg ik inderdaad bevestiging dat het onderweg was.

Tsja, ach... het is wel de goedkoopste maar voor service kun je inderdaad beter bij de eerder genoemde winkels terecht. Ik heb echter wel het volle vertrouwen in ze, dus wanneer nodig zal ik er zo weer bestellen.

greendayrocks
21 februari 2007, 12:03
Hey,
Ik heb gisteren uiteindelijk toch iemand aan de lijn gehad van musicstore.
Er was blijkbaar toch iets niet op voorraad :dontgeti:
Het vreemde was wel toen ik het bestelde had ik alles gecheckt en everything was op voorraad. Maar nu ga ik terug naar de site en er staat idd een symbool van in bestelling.
Dus mensen, niet altijd het tekentje van op voorraad vertrouwen, want schijn bedriegt :cooler:
Gelukkig komt mijn pakje eind deze week of begin volgende week aan :soul:
greetz
Sean

sickpunk
21 februari 2007, 12:54
ja maar dat is bij thomann ook zo... ik wou een rode fender bass hebben... plaatje was rood(text niet gelezen verder) krijg ik een mailtje, dat mijn sunburst besteld word.... goed, mailtje gestuurd of ze de rode wouden sturen, gene probleem... maar hoezo besteld?? op die balle site stond dat alles leverbaar was... uiteindelijk 1.5 maand zitten wachten op me bassje... maar wel super goed verpakt, afgesteld en zelfs nog gestemd!

StaceySonic
21 februari 2007, 17:00
Ik woon een uurtje rijden van Keulen af, en ik heb er familie wonen, dus ik rij er altijd heen. Weet ik ook meteen dat ik het goeie krijg en dat het niet kapot is.