PDA

View Full Version : Hoi ^^



Stefan90
20 februari 2007, 14:08
Yo ^^ Ik ben Stefan , ben 16 en speel nu klein halfjaartje gitaar , bak er niet echt veel van dus hoop hier misschien wat tips enzo optepikken , het lijkt me iig een gezellig forum met coole smilies xD

Ik luister qua muziek vanalles wel maar grootendeels indie en britpop achtige dingen maar hou niet echt van r&b(A)

Ik speel btw op een Inbanez starter set :hippie:

Tho
21 februari 2007, 11:44
Welkom Stefan, snel vervangen die startersset :hippie:

Azaruc
21 februari 2007, 12:32
hey, welkome hier :)

en btw.. mijn Ibanez startersset bevalt na 1,5 jaar ook nog steeds :sssh:
(alleen betere versterker gekocht)

Makor1966
21 februari 2007, 14:04
Tip voor een starter die er nog niet veel van bakt...
Iedere dag een half uurtje oefenen en als je er zin in hebt langer, vooral die dingen proberen te spelen die je leuk vind. Als je zelf iets uit probeert te zoeken en het lukt geeft dat ook een onwijze kick.
Anyways, welkom op dit forum Stefan. :satisfie:

davidof
21 februari 2007, 20:02
welkom m8 !!!

Stefan90
22 februari 2007, 15:32
Tip voor een starter die er nog niet veel van bakt...
Iedere dag een half uurtje oefenen en als je er zin in hebt langer, vooral die dingen proberen te spelen die je leuk vind. Als je zelf iets uit probeert te zoeken en het lukt geeft dat ook een onwijze kick.
Anyways, welkom op dit forum Stefan. :satisfie:
Thnx voor de tip , speel de laatste tijd ook veel zeker wel een halfuurtje. Meestal zoek ik makelijke tabs van liedjes die ik goed vind of ken en dan probeer ik het te spelen niet dat t goed lukt maja:P

Makor1966
22 februari 2007, 16:08
Als je het gewoon blijft proberen zul je toch op een gegeven moment merken dat het je makkelijker af gaat en kun je je mogelijkheden uitbreiden.