PDA

View Full Version : Nieuw nummer; Avenged



Reel Big Fish
20 februari 2007, 00:11
Hallo,

ik ben eens aan het kloten geweest met Rhythm Rascal, Guitarport en Audition,.. al een hele tijd had ik de riffage down maar het kwam er steeds maar niet van op te nemen. Toen ik eenmaal begon, voelde ik gewoon aan; dit nummer vraagt om een breakdown.

Er zitten nog geen zang+bas partijen bij, vandaar dat de eerste 3 minuten misschien relatief saai zijn (dit vind ik zelf eigenlijk). Graag hoor ik van mijn mede gitaristen; hoe is het gitaarwerk? Zelf vind ik de solo erg lekker, helemaal op gevoel gemaakt, zelfs een keer om half 2 's nachts voor uit mn bed gegaan. Op een gegeven moment zit ik er wel even naast en de opnamekwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven, maar ach... het principe is duidelijk neem ik aan, dat vonden mn bandmaatjes iig wel.

Hoe vinden jullie het? Ik ben er zelf trots op, maar ik sta altijd open voor OPBOUWENDE kritiek, dus aub geen reacties als 'wat een kutherrie' want daar schiet ik niet veel mee op :p. Hier de file: http://www.sendspace.com/file/w8pund

Rock on!
ps. zoals jullie al horen, stijl best wel anders dan de oude Enkindle (zie myspace)

Don Capo
20 februari 2007, 15:32
Klinkt erg vet, kan niet anders zeggen. Ben wel benieuwd wat voor zangpartijen erachter komen, kan het maken of breken natuurlijk.

Solo klinkt ook lekker, jammer dat het pas de laatste minuut spannend wordt inderdaad, swa, post hem ook ff als ie helemaal klaar is met zang ed

Reel Big Fish
21 februari 2007, 12:52
Hey, bedankt! Ik zal inderdaad posten als we met zang hebben, echter hebben we geen geschikte mike hiervoor. We hopen binnekort aan een van Helter Skelter zijn avonden mee te doen, dus dan hebben we wel een geschikte 'demo' :)

Iemand anders nog feedback? 53 hits en maar één reacttie :p

Don Capo
21 februari 2007, 13:00
Ja vinlk ook erg weinig. Vind sowieso dat er behoorlijk weinig in Sounds gereageerd wordt de laatste tijd.


Ik wacht in ieder geval op het vervolg!

worst
21 februari 2007, 13:27
klinkt wel gaaf opzich ben benieuwd hoe het met stem gaat klinken.

het solo stuk vindt ik wel cool!!

Lennert
21 februari 2007, 13:42
Klinkt wel goed! Heeft de potentie om een goed nummer te worden als de zang goed voor elkaar komt. Misschien kun je uberhaupt wat meer variatie in de eerste 2 minuten brengen, je kunt bijv. in een extra stukje de melodie eens over een andere boeg gooien om t wat spannender te maken.

Reel Big Fish
21 februari 2007, 13:45
Hey bedankt voor de reacties. Het probleem is dat we maar één gitarist hebben en geen eigenlijke zanger (ik doe dat allebei nu dus), vandaar dat in die eerste minuten nog geen melodisch stukje komt, maar het idee is zeker niet slecht!

Bedankt allemaal!