PDA

View Full Version : Onerr cryin fatboy II



rhcp_schipper
19 februari 2007, 21:47
Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een nieuwe wah, en nu kan ik dit pedaal de onerr cryin fatboy II voor een leuke prijs kopen. Maar is het pedaal een beetje wat, kwa sound enzo.

Op harmony central heb ik gezien dat het pedaal wel goed gewaardeerd word. Maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie meningen.

Ik ben heel erg benieuwd.

Groeten Tim

Pun
19 februari 2007, 23:18
Ik weet niet hoe dit pedaal precies is, maar ik heb een Onerr PD-1 Distortion, en die klinkt best wel heel erg bagger (is inmiddels ook vervangen door een paar veel betere pedalen). Maar zoals ik al zeg heb ik geen ervaring met de Cryin Fatboy.

rhcp_schipper
20 februari 2007, 00:16
Iemand die wel ervaring heeft met het pedaal? Want als ik zo die recenties lees op harmony central raak ik toch beste benieuwd: http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/Onerr/Fat+Boy+2/10/1

birt
20 februari 2007, 11:55
hij is naar het schijnt identiek aan de tech21 killer wail

rhcp_schipper
20 februari 2007, 13:49
hij is naar het schijnt identiek aan de tech21 killer wail


Is dat een goede wah dan? Heb er zelf nog nooit van gehoord.

rhcp_schipper
20 februari 2007, 17:31
Niemand die mij enig advies of info kan geven of eventuele ervaringen kan delen over de onerr wah?

Ik ben zoals gezegd heel erg benieuwd.

Speeddemon
20 februari 2007, 18:34
Is dat een goede wah dan? Heb er zelf nog nooit van gehoord.
Da's een goeie wah.
Veelzijdig (3 standen), stevig, niet te groot en true bypass.

Heb naast de mijne ook een Teese WoF en een 70's Colorsound wah en de KW wordt 't meest gebruikt. Zegt genoeg.

(daarmee wil ik niet zeggen dat ie beter KLINKT! Want de Teese en CS hebben hun eigen funky sound en mojo).

Mitch
20 februari 2007, 19:13
De geluidskwaliteit van de verschillende Onerr pedalen verschilt enorm. Ik heb één hele goeie, een paar matige en een slechte gehoord, maar dan hebben we het voornamelijk over drive/fuzz pedalen. Da's de enige algemene info die ik je kan geven.

rhcp_schipper
21 februari 2007, 18:21
Verder niemand ervaring met de onerr wah?