PDA

View Full Version : hagstrom f-300



roelercoaster
19 februari 2007, 11:08
Ja mensen ik weet dat ik net al een onderwerp geopend heb over een eastwood hi-flyer maar ik heb net gehoord dat in men standaard muziekwinkel het merk hagstrom goed verkrijgbaar is en ik had even gaan kijken en het zijn best mooie gitaartjes maar ik keek in het bijzonder naar de hagstrom f-300 deze ziet er echt wel mooi uit alleen weet ik niet zoveel over het merk en de gitaar en ik zou graag wat nirvana en grunge-achtige muziek spelen maar hard-rock zoals ac/dc ligt me ook wel,ik luister eigenlijk alles en speel ook alles 8-) maar is deze gitaar hier wel voor geschikt???? :chicken:
Groeten

Wimvdb
19 februari 2007, 12:41
Het zijn echt wereldgitaren met een hele geschiedenis achter hun. De modellen worden tegenwoordig in korea gemaakt maar zijn er daarom niet minder op geworden. Ik ga me waarschijnlijk dit jaar nog een Swede kopen ...

De F serie met P90's heb ik al eens vastgehad en was beter dan menig usa standard strat van tegenwoordig imo...

Pun
19 februari 2007, 22:23
Wat jij wilt spelen moet lukken, Pat Smear speelde ook op Hagstroms en hij was Nirvana's 2e gitarist tijdens de In Utero tour.

En anders kun je altijd nog een hotrail bij de brug zetten, dan lukt het zeker :)