PDA

View Full Version : Op PRS Santana II gespeeld



vinni
18 februari 2007, 22:31
Tja...Eur 6990......

Ja....hij klinkt goed....rond zingend geluid in het hoog...
Maar eur 6990......Sorry.....dat is geen enkele gitaar waard.

Denk...och....laat het jullie ff weten.

Vinni

vulvasonic
18 februari 2007, 22:36
Als Carlos Santana zelf als referentie moet dienen voor het geluid wat deze gitaar voortbrengt, dan zou ik 'm zelfs voor 200 euro nog niet willen hebben. :D

Anders Destium
18 februari 2007, 22:37
Dat soort prijzen vind ik ook echt overdreven, zeker voor productiegitaren. Ik heb nooit goed begrepen wat de Santana gitaren nu zo speciaal maakt dat ze zoveel duurder moeten zijn dan andere PRSen. Die zelf natuurlijk meestal ook al niet echt vriendelijk zijn voor de portemonnee...

Maar ja kennelijk zijn er mensen die het betalen, deze gitaren bestaan al een tijd en blijven verkopen. Dat je niet de vingers van Santana krijgt door zijn gitaren te kopen is natuurlijk een detail ;)

Zou het geluid van Santana trouwens de reden zijn voor de fabel dat PRSen niet goed zouden klinken?

Tho
18 februari 2007, 22:38
Dat soort prijzen vind ik ook echt overdreven, zeker voor productiegitaren. Ik heb nooit goed begrepen wat de Santana gitaren nu zo speciaal maakt dat ze zoveel duurder moeten zijn dan andere PRSen. Die zelf natuurlijk meestal ook al niet echt vriendelijk zijn voor de portemonnee...

Maar ja kennelijk zijn er mensen die het betalen, deze gitaren bestaan al een tijd en blijven verkopen. Dat je niet de vingers van Santana krijgt door zijn gitaren te kopen is natuurlijk een detail ;)

Inderdaad. het blijft een productiegitaar, en die zijn vaak al overpriced als ze boven de 2000 euro zijn, maar goed, het blijft bussiness.

Als het nou een customshop was kon ik het wel begrijpen, maar zo'n prijs is gewoon belachelijk

Yamhammer_71
18 februari 2007, 22:41
Dat je niet de vingers van Santana krijgt door zijn gitaren te kopen is natuurlijk een detail ;)

Of plectrums :)

Negative K3 fan
18 februari 2007, 22:52
Als Carlos Santana zelf als referentie moet dienen voor het geluid wat deze gitaar voortbrengt, dan zou ik 'm zelfs voor 200 euro nog niet willen hebben. :D

hier ga ik in mee haha :D

gjlp
18 februari 2007, 23:18
Maar eur 6990......Sorry.....dat is geen enkele gitaar waard.
Vinni

Amen.!!!

Dat heb ik al met gitaren van boven €1000,-

Kees_bouwman
19 februari 2007, 08:29
Maar eur 6990......Sorry.....dat is geen enkele gitaar waard

Nou...de gebruikte houtsoorten/constructie in combinatie met de 'naam', kan een gitaar natuurlijk heel duur maken. Maar of dan het gezegde ''You get what you pay for'' geldt...dat is weer een ander verhaal.

Kim Wilson
19 februari 2007, 08:46
... Dat je niet de vingers van Santana krijgt door zijn gitaren te kopen is natuurlijk een detail ;)

...
Ik hoef Santana's vingers ook helemaal niet! :stop: :nervous:

Kees_bouwman
19 februari 2007, 09:05
Ik hoef Santana's vingers ook helemaal niet! :stop: :nervous:

Ik ook niet :nervous:

Harry
19 februari 2007, 11:05
ik denk ook niet dat hij ze kwijt wil voorlopig.

robostrat
19 februari 2007, 11:08
Tja...Eur 6990......

tja, of gewoon een custom laten bouwen voah weinagh ;)