PDA

View Full Version : Aloha!



spirit
18 februari 2007, 21:29
Hallo iedereen, ik zal me eerst even voorstellen voordat ik wat ga posten op dit forum. Ik ben Jacko, getrouwd, vader van 2 kids en ben een maandje of 3 geleden met mijn oudste zoontje (7 jaar) op gitaarles gegaan. Mijn zoontje is na de eerste 10 lessen gestopt, maar oefent thuis nog steeds actief mee.
Ik kijk al een tijdje op dit forum mee, en heb hier al veel informatie kunnen vinden.
Mijn muzieksmaak is vooral Kane, U2, RHCP, Anouk, Intwine en al het andere wat zo'n beetje in die hoek te plaatsen is.
Favoriete gitarist: Dennis van Leeuwen (en nou niet allemaal over me heen vallen).

Mijn gear: een Fender strat. en een Orange crush versterkertje. We hebben nog meer gitaren in huis, maar die stellen niet zoveel voor.
Ga wel zelf nog een strat samenstellen, maar daar lezen jullie vast nog meer over.

Tho
18 februari 2007, 21:32
Welkom Jacko! We hebben hier niets tegen Van Leeuwen hoor! Er zijn inderdaad wel bepaalde namen die je beter niet kan laten vallen, maar daar kom je wel achter ;)

have fun!

Pais
19 februari 2007, 09:40
Welkom op het forum joh! Laat gerust alle namen vallen die je wilt, het forum is gelukkig niet gesensureert voor gitaristen die door sommigen niet 'rock&roll' worden gevonden! (tho :mad: )

Tho
19 februari 2007, 09:47
Welkom op het forum joh! Laat gerust alle namen vallen die je wilt, het forum is gelukkig niet gesensureert voor gitaristen die door sommigen niet 'rock&roll' worden gevonden! (tho :mad: )

just kidding pais :)

Pais
19 februari 2007, 09:50
just kidding pais :)
Hopelijk heeft iemand die nieuw is, en niet weet dat 90% van wat er hier gezegd wordt onzin is, dat ook door ;)

sjoerd5
19 februari 2007, 10:20
Hopelijk heeft iemand die nieuw is, en niet weet dat 90% van wat er hier gezegd wordt onzin is, dat ook door ;)

Om dit te bevestigen stel ik voor om eens naar off-topic af te reizen.

JasperM
19 februari 2007, 22:24
Ehm ... wie is Dennis van Leeuwen?

Tho
19 februari 2007, 22:28
Ehm ... wie is Dennis van Leeuwen?

De gitarist van Kane

spirit
20 februari 2007, 06:32
De gitarist van Kane

De gitarist van de beste band van Nederland, toch....

Rinze
20 februari 2007, 08:06
De gitarist van de beste band van Nederland, toch....

Jij krijgt het al aardig door, zo te zien! Muzikanten zijn nogal jaloers volk en kunnen het niet zo goed hebben als iemand anders wel succes heeft, hoort er allemaal bij.