PDA

View Full Version : Gitarist (16jr) zoekt (rock)band omg. Doetinchem



Heusinkveld
18 februari 2007, 13:24
.......................

Jan-Willem Wisselink
19 februari 2007, 21:21
Kijk daar hebben we een pupil die wat heeft opgestoken zondag :).. Coole workshop of niet? Ik vond het wel leuk om te doen in ieder geval! Hopelijk krijg je een respons op je oproep! Groetjes Jan-Willem (Bassist)

Heusinkveld
20 februari 2007, 15:47
Kijk daar hebben we een pupil die wat heeft opgestoken zondag :).. Coole workshop of niet? Ik vond het wel leuk om te doen in ieder geval! Hopelijk krijg je een respons op je oproep! Groetjes Jan-Willem (Bassist)

Hèhè;)
Had het al veel eerder gedaan hoor..:P

fretboardtoash
4 maart 2007, 23:42
heh, dacht bijna dat ik n leerling van me zag hier maar je woon nogal ver weg dus denk t niet. veel succes verder

Heusinkveld
6 maart 2007, 16:26
heh, dacht bijna dat ik n leerling van me zag hier maar je woon nogal ver weg dus denk t niet. veel succes verder

Als je Meindert heet ben je het mssn ;)
Thanks

ruben knipping
10 maart 2007, 14:53
Nog steeds alleen...???

Heusinkveld
11 maart 2007, 20:19
Nog steeds alleen...???

Jup.. nog niet veel reactie gehad.

extreem
1 juli 2007, 17:31
Hoi Jesper.

Naar aanleiding van je eerdere reactie kan ik je het volgende mededelen.
Onze band heeft een andere samenstelling gekregen.Wij zijn nu een hele leuke band waar heel we heel veel plezier hebben.
Ik heb jou besproken in de band en je kunt bij ons bandervaring opdoen.We hopen dan wel dat je je in het feestrepertoire kunt vinden.
Er zijn drie bandleden bereidt die je kunnen en willen oppikken op het station van Doetinchem of Wehl.We oefenen in Wehl zaterdagsmiddags.
Je zult wel weten om welke band het gaat neem ik aan.
Neem even contact op met info@moonshadows.nl

Groetjes William.