PDA

View Full Version : Symfonische heavy metal band zoekt drummer en gitarist (zwolle)



Metal elfje
18 februari 2007, 13:10
Hoj hoj allemaal,

Ik ( bassiste) , Kristy en Matthijs zoeken een nieuwe drummer en 2e gitarist voor onze symfonische metal band. Wij hebben een aantal covernummers van metallica en andere metalbands ( zolang het maar metal is, is ene beetje ons motto ), en we zijn druk bezig met het schrijven van eigen nummers, wat we wel belangrijker vinden dan coveren.

Als je metal maar mooi vind en talent hebt om eigen nummers te schrijven, stuur dan een comment. Je hoeft niet perse van symfonische metal te houden ( heavy/death is ook okee ), maar onze zangeres heeft wel een hoge stem ( als in nightwish en dat soort liedjes)

We zoeken personen tussen de 15-21 jaar. We zoeken echt personen die het leuk vinden om eigen nummers te maken. WE hebben nu met zijn drieen al ene hoop ideeen en inspiratie en hopen personen te vinden die kunnen helpen met het uitwerken ervan en die zelf ook ideeen op tafel gooien.

En als je ene electrische/akkoustische violist bent die in een metalband wil, meld je dan ook maar aan ! En keyboardist , laat ook maar wat van je horen

Groetjes Sanne

jan54
25 februari 2007, 20:23
Dat lijkt me wel wat. ik (olivier) ben 16 jaar en speel ook nog in deathmetal band mirdyn, in deventer waar ik ook woon. favorite bands zijn arch enemy, lamb of god, amon amarth, carcass.... niet egt in de richting van nightwish maar dat wil ik ook wel eens proberen. 1 keer in de week(of meer?) naar zwolle is geen probleem. stuur ff een mail naar mijn_____naam@hotmail.com dan kunnen we kijken of het wat word

Iceman
5 maart 2007, 12:08
Goed zo Sanne, Zwolle heeft meer bands nodig.

Gr,

Tom/DeadHead

Thundermane
5 maart 2007, 20:47
Wouw, dit zou een perfect bandje voor mij zijn (ben gitarist, 17) super jammer dat het in zwolle is :p

Metal elfje
10 maart 2007, 18:02
haha ja dat vidn ik ook , meer metal in zwolle XD

this idd jammer dan , dat je nie in zwolle woont :(

Xx~~