PDA

View Full Version : Even voorstellen...



Dirty Work
18 februari 2007, 12:43
Hallo allemaal...

Ik kijk hier al een hele tijd mee op het forum en besloot dat het nu maar eens tijd werd om mezelf ook aan te melden.

Ik ben Dolf, 29 jaar en speel zo'n 13 jaar gitaar.
Toen ik begon heb ik een paar jaar les gehad van iemand die ik via via kende.
Daarna ben ik naar een professionele gitaarleraar gegaan en heb daar t/m een jaar geleden les gehad. Ik ben deze 2 gitaristen nog altijd dankbaar dat ze mij de mooiste hobby die er bestaat, hebben geleerd!

Na in verschillende bandjes te hebben gespeeld zijn we (drummer, zangeres en ik) nu een nieuwe band aan het opzetten. Tot Woensdag waren we met z'n vieren maar onze bassist is er helaas mee gestopt, dus zijn we op zoek naar een nieuwe bassist. Ook zoeken we nog een toetsenist. Dus als iemand hier nog een bassist of toetsenist weet....

Ik heb een Fender Stratocaster USA Deluxe, een Ibanez JPM 90 Ham (John Petrucci 90th anniversary model), een Yamaha RGX612A, en een Aria.
Sinds kort heb ik een Vetta en daar ben ik tot nu toe erg over te spreken!
Al die discussies hier over buizen/modeling heb ik met veel intresse gelezen, maar ik heb geen behoefte om me daar in mengen omdat je daar toch nooit uitkomt.
Verder heb ik nog een kleine Marshall (slaapkamerversterker) en een nog kleinere Vox mini combo (w.c. versterker). En nog wat losse spullen zoals een Bad Horsie wah wah en zo...

Mijn muzieksmaak is zo breed dat er geen touw aan vast te knopen is.
Ik ben helemaal gek van the Rolling Stones. Gek genoeg speel ik nooit nummers van ze! Verder hou ik b.v. van Frank Zappa, Red Hot Chilli Peppers, Rosenberg trio, Steve Vai, the Doors,Guns & Roses, Bob Marley, Pantera, Jimi Hendrix, Beef, Stevie Ray Vaughan. Om zo maar eens wat namen op te noemen.

Gr. Dolf

Tho
18 februari 2007, 21:36
Welkom Dolf! Lekkere smaak muziek heb je!

hendrix_appendix
19 februari 2007, 15:32
Let maar niet op Tho hoor Dolf, het gaat er hier niet om of je muzieksmaak lekker is, als je vriendin dat maar is!

Dirty Work
19 februari 2007, 16:21
Let maar niet op Tho hoor Dolf, het gaat er hier niet om of je muzieksmaak lekker is, als je vriendin dat maar is!

Ik vind het wel een lekker wijf!
De meeste gitaristen hebben wel lekkere wijven toch?

hendrix_appendix
19 februari 2007, 16:26
Hopelijk wel!

Tho
19 februari 2007, 18:11
Ik vind het wel een lekker wijf!
De meeste gitaristen hebben wel lekkere wijven toch?

Yup. met uitzondering van dat wormvormig aanhangsel :D