PDA

View Full Version : 1 spot



JvD.
18 februari 2007, 01:27
dit lijkt me geweldig.
http://www.visualsound.net/1spot.htm
zou die er ook zijn voor ons stopcontact?

ik heb laatst een zogenaamde 1000mA gekocht. is ook gestabilizeerd.
maar bromt meer met 1 pedaal, dan een standaard boss met 5. =/

Luigi
18 februari 2007, 09:37
ja, is gewoon in NL te koop.

Rinze
18 februari 2007, 13:53
Ik heb er zelfs drie, te gekke dingen. Ik wou wel dat overal dit formaat adapters bij zaten, zou een hoop geklooi schelen.

Debaser
18 februari 2007, 15:03
of dat ze de contacten op een verdeeldoos recht/haaks zouden zetten ipv schuin ...

skabouter
18 februari 2007, 16:58
ja belachelijke shit, die adapters en stekkerdozen! maar de one-spot is geniaal!! koop er een daisychain bij en je kan zga al je pedals voeden! zo niet, een 2e daisychain en het gaat wel :D

JvD.
18 februari 2007, 17:14
ja belachelijke shit, die adapters en stekkerdozen! maar de one-spot is geniaal!! koop er een daisychain bij en je kan zga al je pedals voeden! zo niet, een 2e daisychain en het gaat wel :D

maar hij is er dus gewoon in nederlands stopcontact vorm?
ik heb netzo iets, net zo'n maat maar die geeft brom, 'k ben een beetje huiverig voor adapters.

skabouter
18 februari 2007, 19:51
jahoor! Van de Haar is importeur, en ik heb mijne gewoon bij Dijkman Muziek (alkmaar) gekocht. feedback zal ze ook wel hebben wellicht? even bellen anders...

robzilla
18 februari 2007, 19:57
Feedback heeft ze ook inderdaad, het zijn prima dingen :) Ik gebruik er ook eentje.. Het enige vervelende is dat mn MoogerFoogers gaan piepen als ik ze bij de rest van de pedalen hang aan een daisy chain.

vulvasonic
18 februari 2007, 21:12
En wat is de prijs, als ik vragen mag?

Dude
19 februari 2007, 09:52
eurootje minder als de boss adapter bij feedback. En die is dacht ik rond de 20 ofzo ?

robzilla
19 februari 2007, 10:05
eurootje minder als de boss adapter bij feedback. En die is dacht ik rond de 20 ofzo ?

Ja zoiets is het. De daisy chain is rond een tientje, dus voor een euro of 30 heb je een voeding die in de meeste gevallen goed werkt..

JvD.
19 februari 2007, 10:48
mja, ik ben dus heel huiverig over dat ding. ik had al me pedalen op een boss adapter, en toen deed ik mijn H2O op deze (http://members.chello.nl/~h.westerik2/adapter.jpg)(in een gitaarshop gekocht) en nu heb ik brom. en hij lijkt wel heel erg op de one spot.
de gitaar-tech guy daar had hem mij verkocht =/

Dirk_Hendrik
19 februari 2007, 11:17
de gitaar-tech guy daar had hem mij verkocht =/

Ontslaan die gast! Dat het ding op een 1 spot lijkt betekent niet dat het er één is. VS heeft nogal wat tijd gespendeert om zo'n ding voor gitaareffecten bruikbaar te maken i.p.v. telefoonbeantwoorders o.i.d.

JvD.
5 maart 2007, 22:46
Even een oud topic kicken; die one-spot bromt als de nete!
Vreselijk gewoon.

badhosieWAH - L6UberMetal - MXReq - KORGtuner - visualsoundH2O

En brommen dat het doet, vreselijk. Als ik de ubermetal(wat een kut naam) op een losse adapter doe is het natuurlijk weer stil. Bah!
ik wilde een zo klein mogelijk pedal boord, maar nu moeten er al weer 2 adapers op =/
zeker straks als ik de "holy grail" aanschaf wil die ook weer een eigen adapter?

Nu is er voor de onespot dit ding:
http://www.noisefx.com/images/products/visualsound1spotl6convertercl6_5531.jpg

Voor zover ik het zie is dit iets dat het plugje covert en meer niet?
Heb ik dus niets aan?

GuitarMaster
6 maart 2007, 11:23
Even een oud topic kicken; die one-spot bromt als de nete!
Vreselijk gewoon.

badhosieWAH - L6UberMetal - MXReq - KORGtuner - visualsoundH2O

En brommen dat het doet, vreselijk. Als ik de ubermetal(wat een kut naam) op een losse adapter doe is het natuurlijk weer stil. Bah!
ik wilde een zo klein mogelijk pedal boord, maar nu moeten er al weer 2 adapers op =/
zeker straks als ik de "holy grail" aanschaf wil die ook weer een eigen adapter?

Nu is er voor de onespot dit ding:
http://www.noisefx.com/images/products/visualsound1spotl6convertercl6_5531.jpg

Voor zover ik het zie is dit iets dat het plugje covert en meer niet?
Heb ik dus niets aan?

Ga naar de winkel en probeer het uit zou ik zeggen, ik wilde ook checken of hij echt niet zou brommen en bij Maxguitar in Den Haag was dat geen probleem.

Volgens mij kun je die Holy Grail trouwens via een 3,5mm converter aansluiten op je one spot.

ponq
6 maart 2007, 11:42
line6 tonecore pedalen kun je t best apart voeden. Ze staan er om bekend hum te geven in een chain.