PDA

View Full Version : Texas shuffle



Speulert
17 februari 2007, 17:05
Verveelde me dus weer een backinkje ingespeeld.Niks bijzonders maar deze soort backinkjes zijn altijd wel lekker om iets overheen te pielen
Als het geluid wat rommelig klinkt is dat om dat de humbuckertjes van mn collins lp 88 et nie zo goed aan kunnen :).

(die lp-88 trouwens zeker een aanrader voor beginnende gitaristen die een gitaartje voor onder de 200 zoeken)

http://media.putfile.com/Texas-Shuffle-98

groeten

sregor
17 februari 2007, 17:42
introduceert me niks dat jij het niks bijzonders vind, want ik vind het errug vet klinken gaaf man. dat scheurt:rockon:

Michel89
17 februari 2007, 18:16
Hey, dat was opzich wel cool. Een paar licks klonken een beetje wazig en verdoezeld (Dus niet echt vals maar gewoon een beetje apart ofzo) Maarja heb ik zelf ook denk. Maar de meerderheid is erg netjes gespeeld. Vooral doorgaan hiermee, leuke muziek keuze ook trouwens.

Als feedback kan ik je zeggen dat ik vind dat dit soort muziek vaak wel prettiger is als het wat meer opbouwend is, (Ik beweer nie dat ik dit altijd goed doe/gedaan heb..) dit geldt zeker bij instrumentals met maar 1 lead instrument. Ik bedoel je hebt veel snelle licks. Ik vind zelf snelle licks enzo wel cool en in bepaalde situaties een toevoeging aan muziek, maar je gebruikt ze al in de eerste 12 bars. Als ik je nummer aanzet en zegmaar eerst de eerste minuut en dan doorspoel naar de laatste hoor je nogsteeds ongeveer hetzelfde qua tempo/agresiviteit, toon, toonhoogte, distortion, de backingtrack maar ook speelstijl en alles. Mischien met meer variatie/rustiger beginnen zou het spannender zijn en vooral blijven verder in het liedje, en dan zou het ook nog eens echt bijzonder worden. ;)

Maarja voor de duidelijkheid zoals ik al zei ik vind het wel lekker klinken verder. Er zitten leuke dingen in en timing vond ik ook wel lekker. Nogmaals ga door. :)

Speulert
17 februari 2007, 22:03
Ja ben et volledig eens met je comment over de spannings opbouw. Alleen de backing was zo lekker up tempo en kon me beetje moeilijk in houden :)

prullos
18 februari 2007, 14:07
Verveelde me dus weer een backinkje ingespeeld.Niks bijzonders maar deze soort backinkjes zijn altijd wel lekker om iets overheen te pielen
Als het geluid wat rommelig klinkt is dat om dat de humbuckertjes van mn collins lp 88 et nie zo goed aan kunnen :).

(die lp-88 trouwens zeker een aanrader voor beginnende gitaristen die een gitaartje voor onder de 200 zoeken)

http://media.putfile.com/Texas-Shuffle-98

groeten

speel je dit alleen als je je verveelt?

mooi stukje muziek :D

Speulert
18 februari 2007, 14:52
speel je dit alleen als je je verveelt?

mooi stukje muziek :D

Hahah,nee speel dit heel vaak,maar neem meestal niet de moeite om et op te nemen

ateng
19 februari 2007, 19:48
Leuke backingtrack alleen jammer dat je niet in die Texas stijl soleert en de sound vind ik er ook niet bij passen.