PDA

View Full Version : 1/2 size guitar voor mijn dochter



Meneer I.
17 februari 2007, 08:44
Hallo,

aangezien paps (ik) regelmatig in de huiskamer speel op gitaar, hebben mijn dochters (4 en 1jr) enorme interesse in muziek. Vooral de oudste heeft interesse in gitaarspelen en wil een gitaar voor haar 5e verjaardag van paps.

Nu ben ik op zoek gegaan naar een rode/roze/witte 1/2 size gitaar en kwam dit tegen op ebay (tja die kleuren, het blijven meiden he).
http://home.casema.nl/iwanvanree/pinkguitar.jpg

Heeft iemand zo'n soort gitaar in 't bezit? Is diegene daar tevreden over? En is deze gitaar ook in nederland verkrijgbaar?

freekick
17 februari 2007, 10:42
Je zou toch een meisje van 5 zijn. Met een roze gitaar en je hele leven nog voor je. Een groter geluk is nauwelijks denkbaar!

Soms is kwaliteit helemaal niet belangrijk. kopen dat ding!!!

piezo
17 februari 2007, 10:58
Mijn nichtje van 8 wilde ook een gitaar en ze wil het liefst ook alles in roze hebben. Ik heb bij een winkel in Rotterdam een roze staalsnarige Stagg in handen gehad, die werkelijk bagger onzuiver was en een nylonsnarige min of meer roze "pony" gitaar die ook niet al te best was.
Als het niet roze hóeft te zijn, Aria en Alhambra maken goede kindergitaren, maar die heb je pas vanaf 60 euro of zo.

Mocht je deze gitaar voor je dochter kopen, dan wil ik natuurlijk graag weten wat je bevindingen zijn.