PDA

View Full Version : Audioslave finito?



Bigfoot414
16 februari 2007, 19:09
Zanger Chris Cornell heeft de rockband Audioslave verlaten. Aanleiding zijn 'onoverkomelijke persoonlijke conflicten en muzikale meningsverschillen'. In een officiële verklaring wenste hij de andere bandleden 'niets dan succes met alles wat zij in de toekomst zullen doen'.

Audioslave werd in 2001 opgericht. Behalve uit Cornell, die vroeger zanger en gitarist was van de grungeband Soundgarden, bestond de band uit drie oud-leden van Rage against the machine: gitarist Tom Morello, bassist Tim Commerford en drummer Brad Wilk. De band nam drie albums op.

Dit dus...

Jammer?

FrankC
16 februari 2007, 19:34
Net nu die derde CD zo enthousiast werd ontvangen.

Hopelijk trommelt hij zijn oude makkers weer bij elkaar. Rusty Cage, Jesus Christ Pose wereldnummers!

Veekeren
16 februari 2007, 19:41
Hmm... De RATM fans zullen wel hoop krijgen door dit nieuws, aangezien ze sowieso al voor 1 show (dacht ik) bij elkaar komen...

Vind het verder wel jammer, maar aan de andere kant ook wel cool om te zien waar de leden nu mee verder gaan.

new deep
16 februari 2007, 22:32
hmm jammer man, ik dacht dat die gasten wel allemaal op 1 lijn zaten.
Laatste album is inderdaad erg goed!

Nellyrocks
19 februari 2007, 08:47
Ik vind het laatste album minder maar toch is het zonde at audioslave niet meer is. Als we daar Soundgarden weer voor terugkrijgen is dat toch veel te gekker. Moeten ze wel erst Mtt Cmmeron uit Pearl Jam weken.

Rinze
19 februari 2007, 11:25
Ik vond de laatste plaat eigenlijk ook minder, beetje slapjes. Eigenlijk vond ik de eerste plaat nog het beste, toen was het eigenlijk nog RATM met een andere zanger. Tja, en of we nou beter worden van terugkerende Soundgardens en RATM's... niet waarschijnlijk dat ze de power uit hun glorietijd weer terugvinden, denk ik.

Nellyrocks
20 februari 2007, 17:53
Tja, en of we nou beter worden van terugkerende Soundgardens en RATM's... niet waarschijnlijk dat ze de power uit hun glorietijd weer terugvinden, denk ik.

Ik vind Chris Cornell nu ook veel minder zingen dan vroeger. Hij haalt een heleboel dingen gewoon niet meer.

Misschien een Temple of the dig gig dan. Dat zou wel te gek zijn.

Tessel
7 maart 2007, 20:00
Ik vind Chris Cornell nu ook veel minder zingen dan vroeger. Hij haalt een heleboel dingen gewoon niet meer.

Misschien een Temple of the dig gig dan. Dat zou wel te gek zijn.

Dog :P

Ik vind het erg jammer dat ze uit elkaar zijn. Nooit helemaal te gek gevonden en inderdaad zingt Chris niet zo goed als Soundgarden/Temple of the Dog (heeft er vast mee te maken dat hij is gestopt met roken), maar als nog leek het me wel gaaf om ze eens te hebben gezien. Maar het zal niet geschieden helaas.

Luke-wannabe
12 maart 2007, 08:45
Ratm!! Ratm!! Ratm!!