PDA

View Full Version : Living on a prayer



Speulert
16 februari 2007, 18:28
Backing trackje ingespeeld.

Opbouwend afkraken mag.Maar ik weet al lang dat het zuigt.

Het was ook meer de bedoeling dat jullie de backingtrack ook zouden inspelen want ik vind et altijd wel geinig om te kijken wat voor een verschillende interpretaties daar uitkomen.De backing kun je downloaden op onderstaande link tevens kun je daar mijn gare versie vinden.(ohwja zitten een paar haperingen in de backing)

http://media.putfile.com/livin-on-a-prayer-65

groeten

robert-gitarist
16 februari 2007, 19:34
Och wel aardig gedaan :)
Jammer dat er geen zang is en geen gitaar.Mooi met een Talkbox erbij ;)

Edit* ik bedoel dat eerste clipje dan he..Die tweede is wel grappig.

Elixir
16 februari 2007, 20:31
Backing trackje ingespeeld.

Opbouwend afkraken mag.Maar ik weet al lang dat het zuigt.

Het was ook meer de bedoeling dat jullie de backingtrack ook zouden inspelen want ik vind et altijd wel geinig om te kijken wat voor een verschillende interpretaties daar uitkomen.De backing kun je downloaden op onderstaande link tevens kun je daar mijn gare versie vinden.(ohwja zitten een paar haperingen in de backing)

http://www.putfile.com/speulert/media

groeten

komkom, niet zo negatief. Ik vind het lekker klinken.
Gewoon doorposten.

arjanb01
16 februari 2007, 20:43
Lekkere track ! Altijd leuk om op dit nummer alles uit de kast te halen ! Ga zo door, je hebt zeker potentie !

Rock on, dude !

Speulert
16 februari 2007, 21:56
Ey bedankt voor jullie reacties :)
Et was niet mn bedoeling om zo negatief te zijn.Alleen door al die profi-producties hiero kan je niet anders dan een minderwaardigheids complexje krijgen.

Daarbij stikt mn track gewoon van de fouten.Kan et natuurlijk stukkie voor stukkie gaan opnemen maar dat vind ik valsspelen. ;)

artnaz
16 februari 2007, 22:12
Och wel aardig gedaan :)
Jammer dat er geen zang is en geen gitaar.Mooi met een Talkbox erbij ;)
Sluit ik me bij aan. Best goed joh!!!