PDA

View Full Version : Nieuw kopen: Les Paul Classic of Les Paul Faded?



Do_Re_Mi
16 februari 2007, 18:16
Share your opinions!

Welke van de 2 is relaxter?
De Faded heeft geen glanzende lak, de Classic wel. Ook de pickups verschillen. Voor welke gitaar zou ik gaan?

grayfink
16 februari 2007, 18:27
De beste 2ehandse die je voor dat geld kunt krijgen.
Heb je ook niet direct 30% afschrijving. En anders: je moet zelf kiezen toch? Dan zal het je toch aan de reet roesten wat wij er van vinden? Suc6 in elk geval.

BLOK182
16 februari 2007, 18:34
Behoorlijk verschillende gitaren, ook al zijn het LP's. Ik zou zeggen: testen testen testen! Alletwee hebben een andere feel en sound.

Do_Re_Mi
16 februari 2007, 18:38
De beste 2ehandse die je voor dat geld kunt krijgen.
Heb je ook niet direct 30% afschrijving. En anders: je moet zelf kiezen toch? Dan zal het je toch aan de reet roesten wat wij er van vinden? Suc6 in elk geval.

FF chill man. Ik vraag het ook enkel alleen aan kenners die deze gitaren kennen en hebben bespeeld en omdat ik weet dat de kwaliteit niet altijd even betrouwbaar is bij Gibson. Verder is het een serieuze en gewone vraag hoor :)

Dude
16 februari 2007, 18:39
FF chill man.


jij gaat het ver schoppen hier denk ik ! :satisfie:

Anders Destium
16 februari 2007, 19:04
Koop een 2ehands LP standard, over het algemeen betere gitaren dan de twee die je zelf aangeeft.

Ik zou zelf ook eerder een LP studio kopen dan een LP classic.


Oh, en ik ben een kenner. Net als grayfink trouwens, hij speelt langer gitaar dan jij leeft.

Luke-wannabe
16 februari 2007, 19:12
Zegt natuurlijk nog niks...

Anders Destium
16 februari 2007, 19:18
Nee inderdaad, jij zult nooit ergens verstand van hebben.

Dirkdewaard
16 februari 2007, 19:27
Wat is het weer gezellig. :hippie:

Ik zou inderdaad gewoon wat gitaren proberen, dan hoor je het vanzelf. Succes!

almarvk
16 februari 2007, 19:27
Ook deze gaat weer dicht! De reden lijkt me nu wel duidelijk voor de topicstarter.

De lol is eraf met je meerdere nicks, ga ergens anders iemand pesten. We hebben genoeg van je!

Vragen -> PM