PDA

View Full Version : Tube-tech in zuid-limburg (parkstad)



gothax
16 februari 2007, 16:24
Er zijn hier vast wel wat forummers die in zuid-limburg wonen. Nou, ik zoek een tube-tech die van tijd tot tijd een bias voor me kan doen en mij langzaamaan ook een beetje kan leren hoe ik de amp zelf kan biasen. Ik word helemaal gek van Arons in Heerlen, da's alleen maar gezeur met die gast.

Wat ik wel belangrijk vind is dat ik mijn versterker op korte-termijn kan langsbrengen als het nodig is. Dus zo'n 2 dagen vantevoren bellen en dan even langsbrengen voor een bias.

Het gaat hier om een Ampeg V4BH (jawel, bas) met 6L6 buizen. Ik heb alle schema's voor de versterker dus dat zit wel in orde.

Als iemand een tech weet, zou super zijn!! Arons rekende 2 weken in voor een simpele bias en zolang wil ik mijn amp echt niet kwijt zijn (want dan moet je voor die 2 weken weer een vervangende versterker regelen etc. etc..)

Alvast bedankt!
:soul:

bert k
16 februari 2007, 16:28
Hoe vaak dacht jij dat biassen nodig is? Toch niet meer dan wanneer je nieuwe buizen erin zet.

gothax
16 februari 2007, 16:44
elke 2 jaar bij regelmatig gebruik.. (als het niet langer is, ja als je nieuwe buizen erin zet)