PDA

View Full Version : 3rd hand



jimihattricks
16 februari 2007, 15:17
The 3rd hand (gezien op www.haarguitars.nl)

http://www.haarguitars.nl/test/Merken/Sale/the_3rd_hand.jpg

"The use of the pedal is easy! Just remove the knob from your pedal, attach the supplied cable and tighten the set screw. DONE! You know control that parameter in real time!"

ff gezocht maar niks gevonden, is hier al eens een topic over geweest? lijkt me wel een gaaf ding voor maar 85 euro.. kan wel een aantal leuke toepassingen bedenken

Kim Wilson
16 februari 2007, 15:20
Da's nog niet zo'n gek apparaat! Ik kan ook nog wel een toepassing bedenken!

Nellyrocks
16 februari 2007, 15:32
Geniaal. Hier kan je vast ook hele gave swells me maken. Langzaam je gain op laten komen. Cool

hoofd
16 februari 2007, 15:34
Ik heb 't ding ook gezien, en 't lijkt me wel ongelofelijk gaaf om te hebben! Alleen vind ik 85 euro voor zoiets wel wat overpriced, ik heb 't er nu in ieder geval niet voor over.. Ik wacht wel op de Behringerkloon :D

zoon van Piet
16 februari 2007, 15:44
Goed idee!
Al is het idee niet nieuw, Electro Harmonix had in de 70's al zo'n pedaal. De Hotfoot, als ik me goed herinner....

jimihattricks
16 februari 2007, 15:50
Geniaal. Hier kan je vast ook hele gave swells me maken. Langzaam je gain op laten komen. Cool

ja, bijvoorbeeld

ik zie zelf m al aangesloten op mn phase90 of delay.. nadeel is dat je een duidelijk afleesbare knop inlevert, waardoor het voordeel van een vooraf instelbare potmeter verdwijnt

de prijs is idd wel fors, maar het is wel letterlijk 'plug & play' met dit ding en dat vind ik dan wel weer een voordeel..

Joey Handsome
16 februari 2007, 16:06
Mmm... Leuk ding voor op m'n Frequency Analyzer of Feedback knop van m'n Polychorus.

robert-gitarist
16 februari 2007, 16:23
Of op een Phase 90 :) Denk dat je wel mooie swell's etc mee kan maken.
maar inderdaad een leuk pedaal.Ik ken hem al want ding is al een tijdje oud.Heb hem toen keer getest bij MP op een EH Small Stone.Was een jaar geleden ofzo geloof zelfs iets langer.Leuk spul maar 85 euro vind ik net wat té

Globetrotter
17 februari 2007, 12:02
Zelf maken? Moet toch enigzins gaan met wat onderdelen van bij de fietsenmaker ofzo? Ik ga der mijn kopje alvast eens over breken! Altijd fijn om mechanica met electronica te combineren, maar dan in deze zin is het wel helemaal te gek!
Cheers,

Bart

interessander
17 februari 2007, 12:07
Ik heb hier ook eens over nagedacht en het lijkt me dat die flexibele aandrijfslang die je bij een dremel multitool krijgt hier misschien wel geschikt voor is, hij is alleen een beetje lang.

edit: ietsje korter.... http://www.dmailstore.nl/fotos/medium/156_1.jpg

paulbekkers
14 augustus 2008, 02:52
Heeft iemand hier al een D.I.Y oplossing voor gevonden?