PDA

View Full Version : Flightcase ac30



Nellyrocks
16 februari 2007, 12:09
Weet iemand een adres waar je een flightcase voor en ac30 kan kopen of laten maken? Ik zoek me rot maar kan niets vinden.

Alvast bedankt voor de reacties.

JeroenZ
16 februari 2007, 12:24
http://www.casecompany.nl/ hier heb ik ook alles laten casen

Kim Wilson
16 februari 2007, 12:28
Nette kastjes maken die lui. Ik denk alleen niet dat ik mijn cab laat casen. Dat ding is nu al onhandelbaar! :D

thieske
16 februari 2007, 12:34
Hey, we(een medebandlid en ik) hebben een tijdje geleden zelf lightcases gemaakt voor onze ac30's en inderdaad dat is zwaar tillen in en uit de bandbus, maar voorderest veeeel handiger vervoeren ivm zwenkwielen. Als je geinteresseerd bent kan ik wel wat maten enzo doorgeven.. let me know

steph
26 februari 2007, 22:12
Volgens mij heb ik daar m'n flightcase ook laten maken. De beste uitgave ooit. Mik alles op de fc, en rijden maar! Combo staat ook altijd op de goede hoogte, dus zeker doen!
Neem btw de blauwe wieltjes, deze zijn echt veel beter!

Einzeln
27 februari 2007, 10:19
Voor jou in de buurt M-sound Heemskerk,en de echte professional zit in Velsen-noord:
www.denting.nl
Ben jij niet die Pajotini gitarist? Ik speel in The Einzelganger Collective

Nellyrocks
9 maart 2007, 13:02
Ja ik ben die Pajotinigitarist. Pajotini is alleen ter ziele


Ik weet nu ook wie jij bent. Alles goed?

Eko
9 maart 2007, 22:05
De bouwer van m`n Marble raadde het gebruik van een flightcase af. Arie-Jan vertelde me dat het rijden met zo`n case de tubesockets aantast. Dat kan wel kloppen want daar heb ik eerder last van gehad. Tegenwoordig draag ik de versterker weer en zit er een zeer dikke gewatteerde hoed omheen.

Einzeln
9 maart 2007, 22:10
Ja soms is het kiezen tussen je rug en tube sockets!

catalyst
10 maart 2007, 12:09
Hoi, ik las die opm. over de tube sockets - dat zijn neem ik aan de fittingen waar de buizen in gaan? Wat kan daar mee mis gaa als eea. vervoerd wordt in een case? Ik sleep al te lang met mijn top in een case... en als er een aanleiding is om dat vooral niet te doen dan wil ik die wel aangrijpen! :rockon: