PDA

View Full Version : Ergens losse .010 snaren kopen?



finetuned
15 februari 2007, 21:33
Hallo,

Ik heb sinds kort last van een hoge e-snaar die telkens breekt. Ik moet mijn brugzadeltje (tuno) eens nakijken of ik er een braampje af moet halen als dat erop zit, oid.

Maar nu heb ik dus al vijf setjes snaren hier liggen die nieuw zijn, maar waarvan ik de hoge e-snaar al gebruikt heb. Beetje zonde. Weet iemand waar je een setje hoge e-snaren kunt kopen of zo? Bij mijn muziekwinkel in de buurt zijn die echt 2,50 of zo per snaar. Bij JustStrings.com hebben ze ze wel, maar volgens mij zijn daar de verzendkosten abnormaal voor kleine hoeveelheden snaren.

De snaren die ik momenteel gebruik zijn de standaard d'Addario EXL110. Ik weet niet of Ernie Ball snaren op een of andere manier een betere reputatie hebben op het gebied van niet-breken of zo? Ideeën? Oja, ik heb ook een set Elixirs (010 nanoweb) gehad, maar ook daarvan was de hoge e-snaar al snel gebroken.

Vast bedankt!

kiem
15 februari 2007, 21:47
2,50 voor een losse 010 snaar, das belaggelijk duur, tenzij t mischien 1 of ander heel speciaal iets is ofzow, elixir mischien of gold plated ofzow (ik noem maar wat)

kheb gene diee, maar bij de winkel waar ik werk hebben we zat losse 010 snaren, en ik denk niet dat die meer dan 1 euro zijn..


trouwens, als steeds die 010 breekt, moet je tog eens kijken waar die breekt, bij je zadels of bij je topkam?? daaraan kan je meteen zien of t aan je topkam of aan je zadels zou kunne liggen.

het breken heeft denkik niet egt veel met t merk te maken.

Micro-e
16 februari 2007, 22:57
in rotterdam zat aan de oude binneweg een zaakje die losse snaren voor 50 cent ps verkocht, dat ik nog wel redelijk

ijzerbroot1
17 februari 2007, 08:23
Het woord tog spel je echt als toch hoor. Brrr.

finetuned
17 februari 2007, 14:46
Ja, hij breekt steeds precies op het burgzadeltje van mijn tunomatic. Ik moet dat zadeltje eens goed bekijken. Vast bedankt.

Stan.

kiem
17 februari 2007, 16:39
Het woord tog spel je echt als toch hoor. Brrr.ach man, spelling is allang dood sinds email, msn en sms tot leven kwamen :D

LaurentB
17 februari 2007, 18:51
ach man, spelling is allang dood sinds email, msn en sms tot leven kwamen :D

Nee, maar de letters in elk geval een beetje in de goede volgorde intypen kan toch geen kwaad, lijkt me :

"...kheb gene diee..."

Darth Vader II
18 februari 2007, 20:00
in rotterdam zat aan de oude binneweg een zaakje die losse snaren voor 50 cent ps verkocht, dat ik nog wel redelijk

hoe heet die zaak?? :hippie:

JohnLord
18 maart 2008, 11:16
Ik koop altijd 3 nieuwe sets, krijg ik er twee losse 0.10's gratis bij.

arcane
18 maart 2008, 11:31
Ik koop altijd 3 nieuwe sets, krijg ik er twee losse 0.10's gratis bij.

Waar koop jij ze dan?

RoelTM
10 april 2008, 20:51
bij sommige merken zitten idd een xtra e-snaar

ik koop ze gewoon bij de lokale muziekwinkel...