PDA

View Full Version : Ach Jordy toch



frekie
15 februari 2007, 10:51
Alle begin is moeilijk, zeker op een Stagg :speed:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/76762611-elektrische-gitaar-met-versterker.html%3Freturn%3DeJxNissOgjAURP%252BFBHZ QCsijhBj8k4qNNH2mvUTE%252BO%252B2rNzMnDMZSjD5cFKOn uChIcndmZdn4wpgCULCWKYLRZ0AKykFX2iJ1HZwJnKmc649uE0 xDUwjryl1%252F0v%252B5EBdaCaZAMf9sqKla%252FpiBSWvu 5xw9vATmLSecVrfZIi5q%252FqIVcTmRAh4cBtxj89L1w7n%25 2FR0sSNuWwYznQavMTjgZvz%252FED0Rl%26df%3D1%26p%3D1 %26fta%3DeNpNksFuwyAMQP%252BFQ8%252FY2AYc9VuqSJ2mS JlaLd3Wreq%252FD0wTckp42IaHParoY9Gk7utzPn2P8%252BK GRSWou89HOJyX4%252B2iMMygEdMwo0Yqn5v%252BTddhvitwl Fy2f7X8iPjhskyKh%252BsRahlSdx3f39wwlRKLlqLTudQfNXh 9TOoHOzhKFAKENWxFPvuKsKMQUSoKO5RbIu0QUa6IX4hAcvAWJ T0KBQzFDXHygSpKHWX2saK8QwgWBev1mUJByRjsqlG0VOgCLEB NsxswIaOxTSHkTGTu8HKQGELgaFrQJRhiarmbBfog2FjXoMzc6 q0eVBIp2V3QbywmTuaB0OPEB%252FPAzQOiJLBG4OrBKAi5sd4 KImzvjrxjkOz9UPbMs7HeDQopBmNpz6jF9X4QBi7nPhfN6j7G% 252B6lOXBmyc2lQzUR1408dRq%252FOvdbf2%252Fr5D311uU4 %253D

sjaakies
15 februari 2007, 11:12
en fietsen kan ie ook al niet. wat een zielig kindje

pol
15 februari 2007, 15:35
Welke klootzak noemt z'n kind nu ook Jordy, da's vragen om problemen.

SBloke
15 februari 2007, 15:52
Tsja, mensen willen gelijk resultaat tegenwoordig he...

episua
15 februari 2007, 15:53
Ik zie het probleem hier niet hoor'.
Dat jochie kan niet spelen en ja, de ouders hebben een advertentie gemaakt waarin het net lijkt of Jordy hem zelf heeft gemaakt.
Dus...?

Timotio
15 februari 2007, 15:53
ja precies: "het is best wel moeilijk om erop te spelen" getuigd nou niet echt van doorzettingsvermogen :roll:

Tho
15 februari 2007, 16:10
Jongens dat jochie is 11 jaar. Ik vind het aandoenlijk

FruscianteFan
15 februari 2007, 16:22
Jongens dat jochie is 11 jaar. Ik vind het aandoenlijk
Het is ook best zielig eigenlijk. De laatste zin van de advertentie vind ik wel ironisch, trouwens..

Azrael
15 februari 2007, 16:32
Zal ik 5 eurocent bieden jongens? :D hehe

mesa
15 februari 2007, 16:35
Laat die jongen nou es gewoon. Logisch dat de ouders de verantwoordelijkheid nemen en tis toch prachtig dat zo iemand al op de 11e geinteresseerd is in gitaren? Ik snap het probleem niet echt.
Dit topic is echt nergens op gebasseerd :)

savale
15 februari 2007, 16:40
die gitaar is gewoon veels te zwaar voor die kleuter....

mesa
15 februari 2007, 16:50
die gitaar is gewoon veels te zwaar voor die kleuter....


''Nu heb ik spijt van dat ik hem gekocht heb omdat het best wel moeilijk is om er op te spelen''

Dat geeft toch al genoeg aan...waar maak je je druk om?

Tupelo
15 februari 2007, 19:13
Kan het me goed voorstellen.
Wat dat betreft een wonder dat ik na 14 jaar nogsteeds gitaar speel. :D

Wat Jordy betreft; de enige Jordy die ik ken is een jaar of 25 en kinderachtiger dan dat.

Nickname
15 februari 2007, 19:17
Watjes van tegenwoordig.. pff.. niets persoonlijks tegen jordy, maar ik merk dat veel kinderen van tegenwoordig echt totale sissy's zijn :stop:

Tho
15 februari 2007, 19:21
Watjes van tegenwoordig.. pff.. niets persoonlijks tegen jordy, maar ik merk dat veel kinderen van tegenwoordig echt totale sissy's zijn :stop:

Kinderen zijn kinderen Nickname. Jij bent een student, en de kinderen van jou generatie waren over het algemeen precies hetzelfde als de generatie van nu. Misschien wat verwender, maar dat is dan ook alles

robert-gitarist
15 februari 2007, 19:23
Laat die jongen nou es gewoon. Logisch dat de ouders de verantwoordelijkheid nemen en tis toch prachtig dat zo iemand al op de 11e geinteresseerd is in gitaren? Ik snap het probleem niet echt.
Dit topic is echt nergens op gebasseerd :)

*proest*

nee,die topics van jou wel? :D

Ach ja,die laatste zin.Ik hoop dat ik hem kan verkopen..Hmm iemand die ik ken zocht nog oud hout voor de openhaaard :D

Nickname
15 februari 2007, 20:21
Kinderen zijn kinderen Nickname. Jij bent een student, en de kinderen van jou generatie waren over het algemeen precies hetzelfde als de generatie van nu. Misschien wat verwender, maar dat is dan ook alles

Daar ben ik het niet over eens.. ik werk genoeg met kinderen, en laatst gingen we met een groep kinderen koken. (leeftijd 11 t/m 15) Okee.. dat ze geen volledige hollandse maaltijd perfect op tafel kunnen zetten (boerenkool met worst en een eitje) dat snap ik. MAAR HOE DOM KAN JE ZIJN OM EEN AARDAPPEL PROBEREN TE KOKEN ZONDER WATER!!!! AARRGHHH.. Verwend zijn ze, mammie zorgt altijd voor het eten en daarmee klaar. Sorry hoor, maar dat soort dingen wist ik wel op die leeftijd. :stop:

Hetzelfde kan ik me ook voorstellen bij het leren spelen van een instrument, veel kinderen van tegenwoordig zijn te verwend, zijn niet geleerd dat je ergens moeite in moet steken of ergens voor moet werken om er dan pas later iets leuks uit te krijgen. (Ik wil niet zeggen dat dit in het geval van jordy van toepassing is he). Sommige kinderen lijken alles maar voor lief te nemen...

DarknessAwaits
15 februari 2007, 20:21
Jammer dat Jordy niet een andere gitaar heeft genomen als beginner, maar wie weet had het helemaal niets uitgemaakt en had hij iedere andere gitaar ook laten liggen. Kunnen we maar op 1 manier achterkomen, dus wie ruilt zijn gitaar in met de van hem :).

Tho
15 februari 2007, 20:25
Daar ben ik het niet over eens.. ik werk genoeg met kinderen, en laatst gingen we met een groep kinderen koken. (leeftijd 11 t/m 15) Okee.. dat ze geen volledige hollandse maaltijd perfect op tafel kunnen zetten (boerenkool met worst en een eitje) dat snap ik. MAAR HOE DOM KAN JE ZIJN OM EEN AARDAPPEL PROBEREN TE KOKEN ZONDER WATER!!!! AARRGHHH.. Verwend zijn ze, mammie zorgt altijd voor het eten en daarmee klaar. Sorry hoor, maar dat soort dingen wist ik wel op die leeftijd. :stop:

ZMOK school misschien? :D nee dat is inderdaad wel apart, maar dat zegt meer wat over het kind dan over de generatie. Ik denk trouwens bij nader inzien dat er toch wel wat in zit dat onze generatie anders was. Heeft ook echt heel erg te maken met de media denk ik, en revoluties in speelgoed.

maargoed.. ontopic weer :cooler:

Roland ik was al van plan om mijn Jackson met hem te ruilen ;)

Gitaro
15 februari 2007, 20:29
Haha, toen ik 9 was speelde ik ook al gitaar, maar ik ben er ook mee gestopt omdat ik het te moeilijk vond. Toen ik weer begonnen was met spelen pakte ik die gitaar er weer eens bij, pfoe, een actie van zowat 1 cm. Zonde hoor. Dat krijg je met kindervingers echt niet ingedrukt.

Maarja, het heeft natuurlijk nooit alleen met moeilijkheid te maken, je moet ook van muziek houden en een soort van smaak hebben... dat hebben veel kinders nog niet. Dus ik hoop voor jordy dat ie het net als ik over een paar jaar gewoon weer met frisse moed probeert, als zn handen wat groter en sterker zijn :rockon: